Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2015

Σοκαριστικές εικόνες: Το Ισλαμικό Κράτος ακρωτηρίασε χέρι κλέφτη!


Άλλο ένα τρομερό έγκλημα των ισλαμιστών στην περιφέρεια του Χαλεπίου και ενώ ο συριακός στρατός τις τελευταίες ώρες προελαύνει και τείνει να ολοκληρώσει την περικύκλωση της πόλης από το βορρά.Ο συριακός στρατός προωθείται στα περίχωρα της πόλης του Χαλεπίου al Zahra και Νοbol.Έχει φτάσει στα 4 χλμ. από αυτές .Επιχειρεί εκεί για να αποκόψει το δρόμο ανεφοδιασμού των ισλαμιστών από την Τουρκία.Ο στρατός έχει ανακαταλάβει αρκετά χωριά κοντά στο Βόρειο Χαλέπι και προσεγγίζει για να χτυπήσει τις έδρες των τρομοκρατών στις γειτονιές του Χαλεπίου.Και ενώ ο στρατός επιχειρεί για να τους αποκόψει αυτοί κόβουν χέρια πολιτών για να τρομοκρατήσουν τον πληθυσμό και να επιβληθούν. Στην πόλη Dar Al-Fath ακρωτηρίασαν το χέρι ενός νεαρού παιδιού με την κατηγορία της κλοπής και εφαρμόζοντας σαριακού τύπου δίκαιο.

Τις επίμαχες φωτογραφίες διακινεί το αυτοαποκαλούμενο Γραφείο Πληροφοριών του κράτους του Χαλεπίου.Ο ακρωτηριασμός ήταν δηγμόσιος σε πλατεία που περιβάλεται από χαμόσπιτα.Ο τόπος της εφαρμογής της ποινής είναι οριοθετημέμος με κηγκλίδωμα.Σε αυτόν έχει στηθεί μια προχειροκατασκευή από λοστούς σε σχήμα Τ.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ +18












Θα χρησιμεύσει κατά την διαδικασία.έχει στηθεί μικροφωνική από όπου θα γίνει η ανάγνωση της απόφασης.Μικρά παιδιά και μόνον άνδρες είναι οι θεατές.Υπάρχει ένα πρόχειρο σαν χειρουργικό τραπέζι.Δύο χασαπομάχαιρα,μπαλτάς,ένα αντισηπτικό γάζες.


Το θύμα προσέρχεται με μπαναταρισμένα μάτια.Δύο σημαίες του Ισλαμικού Κράτους παραπέμπουν στην οργάνωση που έχει θέση υπό την κυριαρχία της και αυτήν την πόλη.



Οι γουαχαμπίτες σουνίτες του θρησκευτικού δόγματος της Σαουδικής Αραβίας εφαρμόζουν το κορανικό εδάφιο της σουράτα 5 δηλ. κεφάλαιο η Τράπεζα :στιχ.42 « Αποκόψατε τας χείρας του κλέπτου και της κλέπτριας προς τιμωρίαν του εγκλήματος αυτού.»

http://dimpenews.com/2015/02/17/to-i%CF%83%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%83-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%87%CE%B5%CF%81%CE%B9/#more-12766

5 σχόλια:

  1. Οι τζιχαντιστές τρομοκράτες δεν είναι σουννίτες, είναι χαριτζήτες, και ΣΥΧΕΝΟΝΤΑΙ τους ουαχχαμπιστές (σαλαφιστές της Σαουδικής Αραβίας).

    https://ahmadeldin.blog/2014/05/10/salafiyya-and-the-myth-of-wahaby-islam/

    https://ahmadeldin.blog/2016/03/22/fakelos-tromokratia/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λέγεται στο Ιερό Κοράνι:

    “Και κόψτε τα χέρια του κλέφτη και της κλέφτρας, παραδειγματική τιμωρία για το έγκλημα τους από τον ΑΛΛΑΧ. Και ο ΑΛΛΑΧ είναι Δυνατός, Σοφός.” (Κοράνι, 5:38)

    Η τιμωρία δεν είναι πάντα η ίδια όταν γίνεται μία κλοπή, δηλαδή δεν αποκόπτεται πάντα το χέρι αυτού/ής που έκλεψε αλλά υπάρχουν κάποιοι όροι που πρέπει να συντρέχουν για να εφαρμοστεί αυτή η τιμωρία. Για παράδειγμα όταν Χαλίφης (αντιπρόσωπος) του προφήτη Μουχάμμεντ και αρχηγός του πρώτου Ισλαμικού κράτους ήταν ο Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου), ένας άνθρωπος έκλεψε και οδηγήθηκε μπροστά στον Όμαρ και τότε ο άνθρωπος αυτός δεν αρνήθηκε ότι έκλεψε, του είπε (του Όμαρ) όμως ότι ο εργοδότης του δεν του έδινε αρκετά χρήματα για να ζήσει και τότε ο Όμαρ απείλησε τον εργοδότη ότι θα του έκοβε εκείνου το χέρι, αν δε βοηθούσε τον υπάλληλο του και του είπε:

    “Θα δίνεις το κατάλληλο ποσό στον υπάλληλο σου, διαφορετικά θα κόψω το δικό σου χέρι.”

    Επίσης, όταν ήταν Χαλίφης ο Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ, επικράτησε πείνα στα ισλαμικά εδάφη και τότε ο Χαλίφης ανέστειλε την εφαρμογή της ποινής της αποκοπής του χεριού, για όσο διάστημα θα διαρκούσε η πείνα.

    Όταν λοιπόν κάποιος είναι φτωχός και δεν έχει να φάει, δεν του κόβεται το χέρι αλλά ο από ανάγκη “κλέφτης” πρέπει να βοηθηθεί από το κρατικό ταμείο του κράτους (στα αραβικά “Μπάιτ ουλ-Μαλ”) και φυσικά δεν πρέπει να αποκόπτεται το χέρι ενός ανήλικου παιδιού.

    Ένα αγόρι που είχε κλέψει κάτι, οδηγήθηκε μπροστά στον 3ο χαλίφη Οθμάν ιμπν Άφφαν (ραντιγιαλλάχου άνχου) και ο Οθμάν τότε είπε: “Ας δούμε στα γεννητικά του όργανα” και δεν βρέθηκε το παιδί να έχει καθόλου τρίχωμα και έτσι δεν του έκοψαν το χέρι (Al-Mughni, 7/459; Ghidaal-Albaab, 1/97).

    O Abbad ibn Sharhabeel πήγε στην πόλη Μεδίνα και σε κάποια στιγμή που πείνασε, μπήκε σε ένα χωράφι και έφαγε κάποιους καρπούς, κρύβοντας ορισμένους άλλους μέσα στα ρούχα του. Ο ιδιοκτήτης του χωραφιού το κατάλαβε, τον έπιασε, τον χτύπησε και τον άφησε χωρίς ρούχα. Όταν μετά ο Προφήτης έμαθε για το γεγονός, είπε στον ιδιοκτήτη του χωραφιού: “Δεν τον τάισες όταν πεινούσε και δεν τον δίδαξες όταν είχε άγνοια”. Τότε ο Προφήτης διέταξε να επιστραφούν τα ρούχα στον «κλέφτη» και να του δοθεί λίγο φαγητό. (Sheikh Albani, Sahih Sunan ibn Majah, no. 1861, vol. 2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμως οι όροι δεν σταματάνε εδώ. Υπάρχουν και άλλοι όροι όπως για παράδειγμα η χρηματική αξία του αντικειμένου που έχει κλαπεί. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:

    “Το χέρι του κλέφτη θα κοπεί για το ¼ του δηναρίου ή για 10 ντιρχάμ’ για λιγότερο δεν κόβεται” (Sahih al-Bukhari, Hudud 13; Sahih Muslim, Hudud 2;)

    Για να αποκοπεί λοιπόν το χέρι του κλέφτη, θα πρέπει το αντικείμενο που έχει κλαπεί να έχει αξία μεγαλύτερη από το ¼ του Δηναρίου ή μεγαλύτερη από 10 Ντιρχάμ (με τα σημερινά δεδομένα νομίζω ότι είναι 100 Ευρώ το όριο αυτό αλλά δεν είμαι σίγουρος).

    Ο ιμάμ Άμπου Μανσούρ είχε πει: “Η τιμωρία στον κόσμο είναι μια δυσκολία με την οποία δοκιμάζεται ο ένοχος. Ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα μπορεί να δοκιμάσει τον δούλο Του με ό,τι Εκείνος θέλει, χωρίς αυτό να είναι ανταπόδοση για κάτι που έχει κάνει, επειδή ο ακρωτηριασμός του χεριού δεν γίνεται για το αντικείμενο αυτό καθαυτό που έκλεψε ο κλέφτης αλλά επειδή παρέβει την απαγόρευση. Δεν βλέπεις που ο ΑΛΛΑΧ είπε «..μια τιμωρία για ό,τι έχουν κάνει». Έτσι, ακόμα και αν η παράβαση αφορά 10 ντιρχάμ, ο ακρωτηριασμός του χεριού πρέπει να γίνει. Το μέγεθος της τιμωρίας το γνωρίζει Αυτός που γνωρίζει το μέγεθος της αμαρτίας. Το σωστό πλέον είναι (να καθαρίσουμε την καρδιά μας από την υποκρισία και την πονηριά) και να παραδοθούμε σ’ Αυτόν (στον ΑΛΛΑΧ)”.

    Αν κάποιος κλέψει κάτι μικρότερης από 10 Ντιρχάμ αξίας, τότε η τιμωρία του θα είναι διαφορετική, ανάλογα με την περίσταση. Μπορεί να είναι είτε μαστίγωμα, είτε φυλάκιση, είτε απλά μια συμβουλή.

    Επίσης, για να ακρωτηριαστεί το χέρι του κλέφτη, θα πρέπει αυτό το αντικείμενο που έκλεψε να βρίσκεται κάπου μέσα σε έναν εσωτερικό χώρο.

    Έτσι λοιπόν για να κοπεί το χέρι του κλέφτη μετά από κλοπή, οι όροι σύμφωνα με τη Σαρία είναι οι εξείς:

    ~Θα πρέπει ο κλέφτης να είναι ενήλικος (ανάλογα τουλάχιστον με τα όρια ηλικίας σε κάθε χώρα),
    ~θα πρέπει να υπάρχου δύο άντρες μάρτυρες που να έχουν δει το γεγονός ή να υπάρχει η ομολογία του ίδιου του κλέφτη,
    ~θα πρέπει ο κλέφτης να είναι καλά στα μυαλά του,
    ~θα πρέπει το κλεμμένο αντικείμενο να ξεπερνάει ένα συγκεκριμένο όριο αξίας,
    ~θα πρέπει να μην υπάρχει αμφιβολία κυριότητας του κλοπιμαίου,
    ~θα πρέπει το αντικείμενο να μην είναι ψωμί, κρέας, γάλα ή φρούτα,
    ~θα πρέπει το κλοπιμαίο να μην είναι κάτι όπως ένα αδέσποτο ζώο ή ζώα που είναι ελεύθερα και δεν ανήκουν σε κανέναν,
    ~θα πρέπει το αντικείμενο που κλάπηκε να μην ανήκει σε κάποιον όπως η μητέρα, ο πατέρας ή κάποιος κοντινός συγγενής του κλέφτη
    ~θα πρέπει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του κλοπιμαίου να έχει καταγγείλει τον κλέφτη
    ~κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωστόσο, αν τελικά συντρέχουν οι όροι και αποφασιστεί η αποκοπή του χεριού (από τον καρπό) του κλέφτη, τότε δεν θα πρέπει να γίνεται καμία διάκριση για το αν ο κλέφτης είναι άντρας ή γυναίκα, πλούσιος ή φτωχός κ.τ.λ.

    Κάποτε μία γυναίκα από τη φυλή Μπενί Μαχζούμ έκλεψε και επειδή ανήκε σε κάποια επιφανή οικογένεια, κάποιος από τους σαχάμπα (ακολούθους) του προφήτη, ο Οσάμα ιμπν Ζάιντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) παρακάλεσε τον Προφήτη να μην καταδικάσει αυτή τη γυναίκα. Τότε ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:

    “Ω Οσάμα, θέλεις να με εμποδίσεις από μία απ’ τις τιμωρίες του Θεού; Οι πρόγονοι σας καταστράφηκαν επειδή όταν έκλεβε ο πλούσιος και δυνατός, δεν τιμωρούνταν ενώ όταν έκλεβε ο αδύναμος και ο φτωχός, τότε τον τιμωρούσατε…Ορκίζομαι ότι αν η ίδια μου η κόρη -η Φάτιμα- έκλεβε, θα έκοβα το χέρι της!” (Sahih al-Bukhari, ahadithul-anbiya 54; Sahih Muslim, Hudud;)

    Να διευκρινίσω βέβαια εδώ ότι χρησιμοποιόντας εκφράσεις όπως: “Ο Θεός τιμωρεί”, “η τιμωρία του Θεού” κ.τ.λ., δεν σημαίνει ότι ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα τιμωρεί επειδή είναι κακός ή μοχθηρός. Ο ΑΛΛΑΧ είναι Ελεύθερος από κάθε αδυναμία ανθρώπινη και φυσικά οι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν φταίξει. Γι’ αυτό η τιμωρία είναι τόσο αυστηρή, για την προστασία της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εδώ θα ήθελα να αναφέρω ένα όμορφο γεγονός που συνέβη στην Αμερική και μπορούμε να πάρουμε διδάγματα από αυτό.

    Ο Μουχάμμεντ Σοχάιλ, ιδιοκτήτης ενός μικρού μαγαζιού στο Long Island, δεν το περίμενε όταν τον περασμένο Μάιο δέχτηκε επίθεση από κάποιον με ένα μπαστούνι του Baseball και απαίτησε (ο κλέφτης) τα λεφτά του. Ο Μουχάμμεντ κατάφερε να αντισταθεί και έβγαλε ένα πιστόλι 9 χιλιοστών που είχε κρυμμένο και κατάφερε να αντιμετωπίσει τον κλέφτη.
    Ο ληστής άρχισε να παρακαλάει για τη ζωή του, λέγοντας ότι δεν είχε άλλη λύση, διότι έπρεπε να ταίσει την οικογένεια του. Ο Μουχάμμεντ τότε τον λυπήθηκε και του έδωσε 40 δολάρια, λίγο ψωμί και τον άφησε να φύγει.

    Η ιστορία όμως δεν τελειώνει εδώ. Ο ‘κλέφτης’ εξέπληξε τον Μουχάμμεντ και πάλι, όταν αυτή τη φορά του έστειλε μία επιστολή, έχοντας βάλει μέσα 50 δολάρια και του έγραφε: “Τώρα πλέον έχω μία καλή δουλειά, η γυναίκα μου γέννησε ένα παιδάκι και μπορώ πλέον να τους φροντίσω. Μου έδωσες 40 δολάρια και με λυπήθηκες και χάρη σε αυτό μου έσωσες τη ζωή μου και άλλαξα σαν άνθρωπος”.

    Ο Μουχάμμεντ Σοχάιλ είπε αστειευόμενος: “Όταν κάνεις το καλό σε κάποιον, γυρνάει σε ‘σένα. Του έδωσα 40 δολλάρια και μου επέστρεψε 50. Ήταν μια καλή επένδυση.. χαχα”.

    Η δικαιοσύνη είναι δικαιοσύνη και η ποινή είναι μέρος αυτής, όπως και η τιμωρία. Όμως, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τη συγχώρηση και ότι ο ΑΛΛΑΧ αγαπάει ΔΙΠΛΑ όσους συγχωρούν. Ο Ιμπν αλ-Κάιγιμ αλ-Τζαουζίγια (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Η συγχωρητικότητα είναι περισσότερο αγαπητή στον Θεό από την εκδίκηση. Το έλεος είναι πιο αγαπητό σ’ Αυτόν από την τιμωρία. Η αποδοχή είναι περισσότερο αγαπητή σ’ Αυτόν από την οργή και η χάρη είναι πιο αγαπητή σ’ Αυτόν από τη δικαιοσύνη”.

    Η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) είπε ότι ο Προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Να αποτρέπετε τις τιμωρίες από τους μουσουλμάνους όσο μπορείτε, και αν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία, τότε απελευθερώστε τον κρατούμενο. Πραγματικά, είναι καλύτερο για τον κυβερνήτη να συγχωρέσει κάποιον καταλάθως παρά να τιμωρήσει κάποιον από λάθος” (Al-Tirmidhi; al-Daraqutni; bn Majah; Abu Yala; Abu Dawud; & an-Nasa’i;)

    Ένας άνθρωπος κατηγόρησε έναν άλλον για κλοπή. Τη στιγμή που επρόκειτο να εκτελεστεί η τιμωρία, ο πρώτος άντρας συγχώρεσε τον κλέφτη. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) ρώτησε τότε τον καταγγέλοντα: “Γιατί δεν τον συγχώρεσες απ’ την αρχή;” (Sunan Abu Dawood, Hudud, 14 (4394); Sunan Nasai, Sharik, 4 (8, 68); & Malik, Muwatta, Hudud 28 (2, 834);)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...