Οι τραπεζίτες που ελέγχουν τις εταιρείες δημοσκοπήσεων προωθούν τα "τέκνα" τους..
Με αφορμή λοιπόν τις δημοσκοπήσεις που γίνονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ στην Ελλάδα, κάναμε και εμείς μια έρευνα σχετικά με το ποιοί ελέγχουν τις εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες με τη σειρά τους ελέγχουν το 90% της ελληνικής αγοράς.
Οι εταιρείες αυτές είναι η WPP Group,η McCann Ericsoon,η TNS και η Thomson Corporation.
Thomson
"ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΚΟΡΥΦΕΣ" ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΣ"
http://www.guardian.co.uk/media/2008/dec/05/obituary-harry-henry-yellow-pages
Ο Harry Henry,που πέθανε σε ηλικία 92 ετών ήταν ο πατέρας της βιομηχανίας έρευνας αγοράς στην Βρετανία.Ο Χένρυ υπήρξε διευθυντής της εταιρείας Thomson Organisation.Ηταν αυτός που ουσιαστικά εισήγαγε την Thomson στον τομέα της πληροφορίας και των ταξιδιών(είναι και ταξιδιωτική εταιρεία).
Ο Harry είχε γεννηθεί στο Λονδίνο απο Εβραίους γονείς.
WPP Group – Η εταιρεία αυτή σύμφωνα και με έρευνα του κ. Τριανταφυλόπουλου πριν μερικά χρόνια, έχει τη μερίδα του λέοντος στην ελληνική αγορά.
Γενικός διευθυντής και ιδρυτής της είναι ο Σερ Μάρτιν Σορέλ,εβραϊκής καταγωγής απο το Λονδίνο.Και οι δύο γονείς του ήταν Εβραίοι. Είναι Εβραίος και στο θρήσκευμα.
(Δείτε την φώτο της ανάρτησης όπου αναφέρονται τα παραπάνω για τον Σορέλ)
TNS
Αποκτήθηκε απο την WPP Group το 2008 άρα είναι και αυτή εβραϊκών συμφερόντων.
http://www.tnsglobal.com/tns/history/index.aspx
McCann Erickson
Το 1954 διεθυντής έρευνας ήταν ο Harry Henry,ο οποίος λίγα χρόνια αργότερα πήγε στην Thomson.Ο ίδιος άνθρωπος, εβραϊκής καταγωγής ήταν διευθυντής σε διαφορετικές περιόδους σε δύο απο τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσκοπήσεων.
Οπως καταλαβαίνετε οι δημοσκοπήσεις που παρουσιάζουν κατα καιρούς τα μεγάλα ΜΜΕ είναι πλήρως χειραγωγημένες. Είναι χειραγωγημένες απ' το γνωστό λόμπι που διοικεί τον πλανήτη. Η μεγάλη διαφορά στα ποσοστά μεταξύ δημοσκοπήσεων του διαδικτύου και δημοσκοπήσεων που γίνονται για λογαριασμό των ΜΜΕ, οφείλεται στο γεγονός οτι στο διαδίκτυο οι περισσότερες δημοσκοπήσεις που γίνονται είναι αδιάβλητες και δεν περνούν από "φιλτράρισμα". Αν και τώρα τελευταία φαίνεται ότι και αυτό αλλάζει σε πολλές περιπτώσεις.
Ταυτόχρονα οι "χειραγωγημένες" ερωτήσεις των δημοσκοπήσεων που γίνονται απο τα ΜΜΕ, έχουν ως στόχο τον αποπροσανατολισμό των ερωτούμενων.
Οπως καταλαβαίνετε δεν μπορούμε πλέον να εμπιστευόμαστε τις δημοσκοπήσεις αυτές....
http://antipliroforisi.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4680.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου