Οι παρανοϊκές απαιτήσεις από την Κινέζα της Τρόικας για νέους φόρους και πρόστιμα 100 ευρώ αν δεν δηλωθούν εντός 10ημέρου γάμος, θάνατος ή απώλεια ταυτότητας!
Η μανία και ο παραλογισμός με τους φόρους που έχουν καταλάβει την τρόικα και ειδικά το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δεν λένε να κοπάσουν και εκπλήσσουν συνεχώς δυσάρεστα τους Έλληνες διαπραγματευτές.
Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες έχουν γονατίσει από τους
απανωτούς φόρους σε ακίνητα, αυτοκίνητα και έκτακτες εισφορές και αφού πλέον αδυνατούν να πληρώσουν ακόμα και τις δόσεις της φορολογίας των προηγούμενων ετών, η τρόικα δεν σταματάει να ζητάει νέα μέτρα και να εφευρίσκει νέους τρόπους προκειμένου να καλυφθούν τα όποια κενά δημιουργούνται στους στόχους εισπραξιμότητας.Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες έχουν γονατίσει από τους
Σύμφωνα με δημοσίευμα μια νέα αναπάντεχη και στα όρια του παραλόγου πρόταση που έπεσε στο τραπέζι την περασμένη εβδομάδα είναι -άκουσον, άκουσον- η φορολόγηση με εφάπαξ ποσό των κατόχων Ι.Χ. που έχουν παραδώσει τις πινακίδες τους στην Εφορία, αλλά και πρόστιμο 100 ευρώ για όσους δεν δηλώνουν γάμο, θάνατο ή απώλεια αστυνομικής ταυτότητας μέσα σε διάστημα 10 ημερών.
Τα τεχνικά κλιμάκια του ΔΝΤ σε συνεχείς συσκέψεις που κάνουν στο υπουργείο Οικονομικών προσπαθούν να ανακαλύψουν τρόπους να αυξηθεί η εισπραξιμότητα φόρων οι οποίοι έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμοι όχι γιατί οι Ελληνες αρνούνται να πληρώσουν, αλλά επειδή πια δεν έχουν, βάζοντας συνέχεια νέους στόχους στους υπουργούς και στους συνεργάτες τους. Εχοντας μπροστά τους πίνακες και αριθμούς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η βελτίωσή τους. Τελευταίο κρούσμα αξιωματούχου του ΔΝΤ που προσπαθεί να επιβάλει νέους φόρους είναι η Αμερικανοκινέζα Χούι Τζιν, η οποία έφθασε στην Αθήνα ως απεσταλμένη του Ταμείου λίγες ημέρες μετά την Πρωτοχρονιά. Αντικατέστησε τη Βουλγάρα Ιβα Πέτροβα, η οποία θεωρούνταν η «σκληρή του ΔΝΤ» και ήταν το αγαπημένο παιδί του Πολ Τόμσεν.
Οι κυρίες Πέτροβα και Τζιν είναι εξειδικευμένες του ΔΝΤ σε θέματα φορολογίας. Οι επιτελείς του υπουργείου χάρηκαν που η σκληρή Βουλγάρα γύρισε πίσω στην Ουάσινγκτον, εντούτοις κανείς δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι η ήπιων τόνων διάδοχός της Κινέζα θα ήταν ακόμα πιο σκληρή στις απόψεις της για την αποτελεσματικότητα του φοροελεγκτικού μηχανισμού. Η Κινέζα, τις πρώτες αναγνωριστικές ημέρες, ήταν απόλυτα συνεργάσιμη με τους αξιωματούχους του υπουργείου Οικονομικών και τίποτα δεν προμήνυε τη λαίλαπα που θα ακολουθούσε.
Ζήτησε όλα τα στοιχεία από το 2012
Οι Ελληνες συνεργάτες του υπουργείου Οικονομικών τής έδωσαν όλα τα στοιχεία του 2012 και του 2013 προκειμένου να αποκτήσει μια πρώτη εικόνα για το πώς πάνε οι εισπράξεις των φόρων. Η Κινέζα όμως, μόλις διαπίστωσε ότι η εισπραξιμότητα των ληξιπρόθεσμων χρεών για το 2013 είναι στο 40%, άρχισε να πιέζει τα κυβερνητικά κλιμάκια για αύξηση της αποδοτικότητας του φοροεισπρακτικού μηχανισμού. Μάταια οι Ελληνες συνεργάτες των υπουργών Οικονομικών προσπαθούσαν να της εξηγήσουν ότι τα οικονομικά όρια των φορολογουμένων έχουν εξαντληθεί και ότι οι πολίτες έχουν γονατίσει από τους φόρους. Της έδειξαν πίνακες με τις κατασχέσεις που έχουν αυξηθεί κατά 40%, τα προγράμματα πλειστηριασμού που επίσης έχουν αυξηθεί κατά 41% το 2013 σε σχέση με το 2012. Ενδεικτικό της αδυναμίας που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις προς το κράτος είναι και το γεγονός ότι πάνω από 2.600.000 πολίτες και επιχειρήσεις χρωστούν στην Εφορία συνολικά ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 62,5 δισ. ευρώ, ενώ σε ρύθμιση έχουν ενταχθεί μόλις οι 100.000. Τα υπέρογκα πρόστιμα και το φορολογικό τσουνάμι έχουν γονατίσει τους φορολογουμένους, ενώ σε ρύθμιση έχει υπαχθεί μόλις το 2,5% των συνολικών οφειλών. Αναλυτικά τα στοιχεία που παρουσίασαν στην Κινέζα αξιωματούχο αφορούσαν τα εξής:
■ Τα νέα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο, τα οποία δημιουργήθηκαν από την 1/1/2013 και παρέμειναν ανεξόφλητα μέχρι τις 31/1/2014 ανέρχονταν σε 10,1 δισ. ευρώ
■ Στη ρύθμιση της «νέας αρχής», η οποία αφορά στα χρέη που έγιναν ληξιπρόθεσμα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012, εντάχθηκαν, από την 1η Ιουνίου 2013 έως την 31η Ιανουαρίου 2014, 99.793 οφειλέτες ή ποσοστό 7,83% επί του συνολικού αριθμού των οφειλετών της συγκεκριμένης κατηγορίας.
■ Το συνολικό ποσό των χρεών που εντάχθηκαν στην «πάγια ρύθμιση» την περίοδο από την 1/6/2013 έως τις 31/1/2014 ανήλθε σε 529,5 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί μόλις στο 5,24% του συνόλου των χρεών που θα μπορούσαν να ρυθμιστούν.
■ Το συνολικό ποσό των οφειλών που ρυθμίστηκαν και εξοφλήθηκαν μέχρι τις 31/1/2014 ανήλθε σε 304,76 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό τα 153,6 εκατ. ευρώ είναι οφειλές που είχαν καταστεί ληξιπρόθεσμες μέχρι τις 31/12/2012 και εντάχθηκαν στη ρύθμιση της «τελευταίας ευκαιρίας», ενώ τα υπόλοιπα 151,1 εκατ. ευρώ ήταν νέα χρέη, τα οποία δημιουργήθηκαν μετά τις 31/12/2012 και υπήχθησαν στην «πάγια ρύθμιση».
Η ίδια προσπάθησε με διάφορα μαθηματικά μοντέλα να τους πείσει ότι πρέπει οι εφοριακοί να πιέσουν ακόμα περισσότερο τους πολίτες ή σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να βρεθούν άλλοι τρόποι αύξησης των δημοσίων εσόδων.
Τα κινέζικα μαρτύρια συνεχίστηκαν έως και την προηγούμενη Τετάρτη το μεσημέρι όταν η «τρελή Τζιν», όπως την αποκαλούν στο υπουργείο, έριξε στο τραπέζι μια καινοφανή ιδέα: «Να φορολογηθούν με ένα εφάπαξ ποσό τα Ι.Χ. αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν παραδώσει τις πινακίδες». Προφανώς κάποιος Ελληνας σύμβουλος του ΔΝΤ είχε αυτή την ιδέα, καθώς στο υπουργείο θεωρούν απίθανο η Κινέζα να προσαρμόστηκε τόσο γρήγορα στα δεδομένα της Ελλάδας. Για την ακρίβεια, η πρόταση περιλαμβάνει τη φορολόγηση των αυτοκινήτων ως πάγιων περιουσιακών στοιχείων, ασχέτως αν οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας λόγω αδυναμίας πληρωμής τελών κυκλοφορίας και καυσίμων. Εως τώρα όταν κάποιος κάτοχος αυτοκινήτου ή σκάφους καταθέτει την άδεια με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας, αυτό δεν αναγράφεται καθόλου στη φορολογική δήλωση. Μέχρι σήμερα στις εφορίες έχουν κατατεθεί πάνω από 1.000.000 πινακίδες Ι.Χ. προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να γλιτώσουν τα υπέρογκα τεκμήρια, τα Τέλη Κυκλοφορίας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης (πάνω από 2.000 κ.ε.), αλλά και την υποχρεωτική ασφάλιση ακόμη και αν δεν τα κυκλοφορούν…
Η πρόταση διαμορφώθηκε ως εξής: από 1.400 έως 2.000 κ.ε. 50 ευρώ, στα Ι.Χ. από 2.000 έως 2.500 κ.ε. φόρος 100 ευρώ, από 2.500 έως 3.000 κ.ε. 150 ευρώ και από 3.000 κ.ε. και άνω 200 ευρώ. Με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει μπορεί να εισπραχθούν από αυτό το μέτρο περίπου 120 εκατ. ευρώ κατ’ έτος.
Επιπροσθέτως, στο υπουργείο Οικονομικών σε μια προσπάθεια να καλύψουν το χαμένο έδαφος στα έσοδα αποφάσισαν να ενεργοποιήσουν διάταξη του νόμου 4174 η οποία μέχρι στιγμής ήταν ανενεργή. Η διάταξη αυτή προβλέπει ότι οποιαδήποτε αλλαγή επέλθει στα στοιχεία του πολίτη πρέπει να δηλώνεται στο Μητρώο της Εφορίας σε διάστημα 10 ημερών. Μεταξύ άλλων, η διάταξη αφορά σε γάμο του φορολογούμενου, σε αλλαγή αριθμού δελτίου ταυτότητας λόγω απώλειας ή ακόμα και σε θάνατο του φορολογούμενου. Για την ακρίβεια, ο νόμος προβλέπει ότι αν κάποιος καθυστερήσει πάνω από 10 ημέρες να υποβάλει τις οποιεσδήποτε αλλαγές στο μητρώο της Εφορίας, τότε του επιβάλλεται πρόστιμο 100 ευρώ.
Η «Crazy Hui» από το Χάρβαρντ
Γεννήθηκε στις ΗΠΑ και έχει αποφοιτήσει από το περίφημο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ με άριστα. Το 2005 έκανε τη διδακτορική της διατριβή στην Οικονομετρία. Προσελήφθη από το ΔΝΤ προ πενταετίας με αποδοχές που φτάνουν τις 350.000 δολάρια τον χρόνο. Στην Ελλάδα ήρθε στις αρχές του 2014, καθώς αντικατέστησε τη Βουλγάρα Ιβα Πέτροβα. Ο επικεφαλής της τρόικας Πολ Τόμσεν την εμπιστεύεται απόλυτα και της έχει δώσει απεριόριστες εξουσίες.
Είναι τόσο τυπική (έως εκνευριστική) στη δουλειά της καθώς ζητάει να διαβάσει ακόμα και παλαιότερους νόμους των μνημονιακών, προκειμένου να καταλάβει την ελληνική πραγματικότητα. Το γεγονός ότι επιμένει σε ακραία θέματα (όπως ότι δεν καταλαβαίνει την υπερφορολόγηση των Ελλήνων πολιτών) έχει δημιουργήσει ήδη πολλές τριβές με κάποιους εκ των συνεργατών Ελλήνων υπουργών και αξιωματούχων της κυβέρνησης. «Μα είναι τελείως τρελή και ζητάει τόσα παράλογα πράγματα;» αναρωτιούνται οι Ελληνες διαπραγματευτές.
Κι αυτό γιατί η Χούι Τζιν αρνείται να δει την ελληνική πραγματικότητα καθώς βλέπει μόνο αριθμούς και στόχους και την αφήνουν παγερά αδιάφορη οι αιτιάσεις των Ελλήνων συνομιλητών της. Το 2012 δημοσίευσε μια μελέτη για την ασιατική και ευρωπαϊκή αγορά ακινήτων. Στη μελέτη την οποία συνυπογράφει με την Τουρκάλα απόφοιτο του Πανεπιστημίου Πρίνστον, Ντενίζ Ιγκάν, αναφέρει ότι οι τιμές πώλησης των κατοικιών σε ορισμένες ασιατικές και ευρωπαϊκές οικονομίες ανέκαμψαν γρήγορα, γεγονός που θα μπορούσε να δημιουργήσει κινδύνους για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα. Η ανάκαμψη, σύμφωνα με τη μελέτη, οφείλεται κυρίως σε μέτρα πολιτικής για την άμβλυνση των επιπτώσεων της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης και επειδή «ξανάνοιξε η όρεξη» των επενδυτών να αναλάβουν ρίσκο…
Τα τεχνικά κλιμάκια του ΔΝΤ σε συνεχείς συσκέψεις που κάνουν στο υπουργείο Οικονομικών προσπαθούν να ανακαλύψουν τρόπους να αυξηθεί η εισπραξιμότητα φόρων οι οποίοι έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμοι όχι γιατί οι Ελληνες αρνούνται να πληρώσουν, αλλά επειδή πια δεν έχουν, βάζοντας συνέχεια νέους στόχους στους υπουργούς και στους συνεργάτες τους. Εχοντας μπροστά τους πίνακες και αριθμούς το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η βελτίωσή τους. Τελευταίο κρούσμα αξιωματούχου του ΔΝΤ που προσπαθεί να επιβάλει νέους φόρους είναι η Αμερικανοκινέζα Χούι Τζιν, η οποία έφθασε στην Αθήνα ως απεσταλμένη του Ταμείου λίγες ημέρες μετά την Πρωτοχρονιά. Αντικατέστησε τη Βουλγάρα Ιβα Πέτροβα, η οποία θεωρούνταν η «σκληρή του ΔΝΤ» και ήταν το αγαπημένο παιδί του Πολ Τόμσεν.
Οι κυρίες Πέτροβα και Τζιν είναι εξειδικευμένες του ΔΝΤ σε θέματα φορολογίας. Οι επιτελείς του υπουργείου χάρηκαν που η σκληρή Βουλγάρα γύρισε πίσω στην Ουάσινγκτον, εντούτοις κανείς δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι η ήπιων τόνων διάδοχός της Κινέζα θα ήταν ακόμα πιο σκληρή στις απόψεις της για την αποτελεσματικότητα του φοροελεγκτικού μηχανισμού. Η Κινέζα, τις πρώτες αναγνωριστικές ημέρες, ήταν απόλυτα συνεργάσιμη με τους αξιωματούχους του υπουργείου Οικονομικών και τίποτα δεν προμήνυε τη λαίλαπα που θα ακολουθούσε.
Ζήτησε όλα τα στοιχεία από το 2012
Οι Ελληνες συνεργάτες του υπουργείου Οικονομικών τής έδωσαν όλα τα στοιχεία του 2012 και του 2013 προκειμένου να αποκτήσει μια πρώτη εικόνα για το πώς πάνε οι εισπράξεις των φόρων. Η Κινέζα όμως, μόλις διαπίστωσε ότι η εισπραξιμότητα των ληξιπρόθεσμων χρεών για το 2013 είναι στο 40%, άρχισε να πιέζει τα κυβερνητικά κλιμάκια για αύξηση της αποδοτικότητας του φοροεισπρακτικού μηχανισμού. Μάταια οι Ελληνες συνεργάτες των υπουργών Οικονομικών προσπαθούσαν να της εξηγήσουν ότι τα οικονομικά όρια των φορολογουμένων έχουν εξαντληθεί και ότι οι πολίτες έχουν γονατίσει από τους φόρους. Της έδειξαν πίνακες με τις κατασχέσεις που έχουν αυξηθεί κατά 40%, τα προγράμματα πλειστηριασμού που επίσης έχουν αυξηθεί κατά 41% το 2013 σε σχέση με το 2012. Ενδεικτικό της αδυναμίας που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις προς το κράτος είναι και το γεγονός ότι πάνω από 2.600.000 πολίτες και επιχειρήσεις χρωστούν στην Εφορία συνολικά ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους 62,5 δισ. ευρώ, ενώ σε ρύθμιση έχουν ενταχθεί μόλις οι 100.000. Τα υπέρογκα πρόστιμα και το φορολογικό τσουνάμι έχουν γονατίσει τους φορολογουμένους, ενώ σε ρύθμιση έχει υπαχθεί μόλις το 2,5% των συνολικών οφειλών. Αναλυτικά τα στοιχεία που παρουσίασαν στην Κινέζα αξιωματούχο αφορούσαν τα εξής:
■ Τα νέα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο, τα οποία δημιουργήθηκαν από την 1/1/2013 και παρέμειναν ανεξόφλητα μέχρι τις 31/1/2014 ανέρχονταν σε 10,1 δισ. ευρώ
■ Στη ρύθμιση της «νέας αρχής», η οποία αφορά στα χρέη που έγιναν ληξιπρόθεσμα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012, εντάχθηκαν, από την 1η Ιουνίου 2013 έως την 31η Ιανουαρίου 2014, 99.793 οφειλέτες ή ποσοστό 7,83% επί του συνολικού αριθμού των οφειλετών της συγκεκριμένης κατηγορίας.
■ Το συνολικό ποσό των χρεών που εντάχθηκαν στην «πάγια ρύθμιση» την περίοδο από την 1/6/2013 έως τις 31/1/2014 ανήλθε σε 529,5 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί μόλις στο 5,24% του συνόλου των χρεών που θα μπορούσαν να ρυθμιστούν.
■ Το συνολικό ποσό των οφειλών που ρυθμίστηκαν και εξοφλήθηκαν μέχρι τις 31/1/2014 ανήλθε σε 304,76 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό τα 153,6 εκατ. ευρώ είναι οφειλές που είχαν καταστεί ληξιπρόθεσμες μέχρι τις 31/12/2012 και εντάχθηκαν στη ρύθμιση της «τελευταίας ευκαιρίας», ενώ τα υπόλοιπα 151,1 εκατ. ευρώ ήταν νέα χρέη, τα οποία δημιουργήθηκαν μετά τις 31/12/2012 και υπήχθησαν στην «πάγια ρύθμιση».
Η ίδια προσπάθησε με διάφορα μαθηματικά μοντέλα να τους πείσει ότι πρέπει οι εφοριακοί να πιέσουν ακόμα περισσότερο τους πολίτες ή σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να βρεθούν άλλοι τρόποι αύξησης των δημοσίων εσόδων.
Τα κινέζικα μαρτύρια συνεχίστηκαν έως και την προηγούμενη Τετάρτη το μεσημέρι όταν η «τρελή Τζιν», όπως την αποκαλούν στο υπουργείο, έριξε στο τραπέζι μια καινοφανή ιδέα: «Να φορολογηθούν με ένα εφάπαξ ποσό τα Ι.Χ. αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν παραδώσει τις πινακίδες». Προφανώς κάποιος Ελληνας σύμβουλος του ΔΝΤ είχε αυτή την ιδέα, καθώς στο υπουργείο θεωρούν απίθανο η Κινέζα να προσαρμόστηκε τόσο γρήγορα στα δεδομένα της Ελλάδας. Για την ακρίβεια, η πρόταση περιλαμβάνει τη φορολόγηση των αυτοκινήτων ως πάγιων περιουσιακών στοιχείων, ασχέτως αν οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας λόγω αδυναμίας πληρωμής τελών κυκλοφορίας και καυσίμων. Εως τώρα όταν κάποιος κάτοχος αυτοκινήτου ή σκάφους καταθέτει την άδεια με την αιτιολογία της προσωρινής ακινησίας, αυτό δεν αναγράφεται καθόλου στη φορολογική δήλωση. Μέχρι σήμερα στις εφορίες έχουν κατατεθεί πάνω από 1.000.000 πινακίδες Ι.Χ. προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να γλιτώσουν τα υπέρογκα τεκμήρια, τα Τέλη Κυκλοφορίας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης (πάνω από 2.000 κ.ε.), αλλά και την υποχρεωτική ασφάλιση ακόμη και αν δεν τα κυκλοφορούν…
Η πρόταση διαμορφώθηκε ως εξής: από 1.400 έως 2.000 κ.ε. 50 ευρώ, στα Ι.Χ. από 2.000 έως 2.500 κ.ε. φόρος 100 ευρώ, από 2.500 έως 3.000 κ.ε. 150 ευρώ και από 3.000 κ.ε. και άνω 200 ευρώ. Με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει μπορεί να εισπραχθούν από αυτό το μέτρο περίπου 120 εκατ. ευρώ κατ’ έτος.
Επιπροσθέτως, στο υπουργείο Οικονομικών σε μια προσπάθεια να καλύψουν το χαμένο έδαφος στα έσοδα αποφάσισαν να ενεργοποιήσουν διάταξη του νόμου 4174 η οποία μέχρι στιγμής ήταν ανενεργή. Η διάταξη αυτή προβλέπει ότι οποιαδήποτε αλλαγή επέλθει στα στοιχεία του πολίτη πρέπει να δηλώνεται στο Μητρώο της Εφορίας σε διάστημα 10 ημερών. Μεταξύ άλλων, η διάταξη αφορά σε γάμο του φορολογούμενου, σε αλλαγή αριθμού δελτίου ταυτότητας λόγω απώλειας ή ακόμα και σε θάνατο του φορολογούμενου. Για την ακρίβεια, ο νόμος προβλέπει ότι αν κάποιος καθυστερήσει πάνω από 10 ημέρες να υποβάλει τις οποιεσδήποτε αλλαγές στο μητρώο της Εφορίας, τότε του επιβάλλεται πρόστιμο 100 ευρώ.
Η «Crazy Hui» από το Χάρβαρντ
Γεννήθηκε στις ΗΠΑ και έχει αποφοιτήσει από το περίφημο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ με άριστα. Το 2005 έκανε τη διδακτορική της διατριβή στην Οικονομετρία. Προσελήφθη από το ΔΝΤ προ πενταετίας με αποδοχές που φτάνουν τις 350.000 δολάρια τον χρόνο. Στην Ελλάδα ήρθε στις αρχές του 2014, καθώς αντικατέστησε τη Βουλγάρα Ιβα Πέτροβα. Ο επικεφαλής της τρόικας Πολ Τόμσεν την εμπιστεύεται απόλυτα και της έχει δώσει απεριόριστες εξουσίες.
Είναι τόσο τυπική (έως εκνευριστική) στη δουλειά της καθώς ζητάει να διαβάσει ακόμα και παλαιότερους νόμους των μνημονιακών, προκειμένου να καταλάβει την ελληνική πραγματικότητα. Το γεγονός ότι επιμένει σε ακραία θέματα (όπως ότι δεν καταλαβαίνει την υπερφορολόγηση των Ελλήνων πολιτών) έχει δημιουργήσει ήδη πολλές τριβές με κάποιους εκ των συνεργατών Ελλήνων υπουργών και αξιωματούχων της κυβέρνησης. «Μα είναι τελείως τρελή και ζητάει τόσα παράλογα πράγματα;» αναρωτιούνται οι Ελληνες διαπραγματευτές.
Κι αυτό γιατί η Χούι Τζιν αρνείται να δει την ελληνική πραγματικότητα καθώς βλέπει μόνο αριθμούς και στόχους και την αφήνουν παγερά αδιάφορη οι αιτιάσεις των Ελλήνων συνομιλητών της. Το 2012 δημοσίευσε μια μελέτη για την ασιατική και ευρωπαϊκή αγορά ακινήτων. Στη μελέτη την οποία συνυπογράφει με την Τουρκάλα απόφοιτο του Πανεπιστημίου Πρίνστον, Ντενίζ Ιγκάν, αναφέρει ότι οι τιμές πώλησης των κατοικιών σε ορισμένες ασιατικές και ευρωπαϊκές οικονομίες ανέκαμψαν γρήγορα, γεγονός που θα μπορούσε να δημιουργήσει κινδύνους για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα. Η ανάκαμψη, σύμφωνα με τη μελέτη, οφείλεται κυρίως σε μέτρα πολιτικής για την άμβλυνση των επιπτώσεων της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης και επειδή «ξανάνοιξε η όρεξη» των επενδυτών να αναλάβουν ρίσκο…
http://www.makeleio.gr/?p=72146
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου