Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2010

Επιστήμονας αλλάζει γνώμη για την υπερθέρμανση

'Οταν ένας εξέχων υποστηρικτής μιας άποψης ξαφνικά αρχίζει να υποστηρίζει την αντίθετη άποψη, συνήθως οι νέες θέσεις δημοσιοποιούνται. Αυτό, όμως, δεν συνέβη στην περίπτωση του καθηγητή Mojib Latif του Ινστιτούτου Λάιμπνιτς της Γερμανίας, ενός από τους εξέχοντες μελετητές κλιματικών μοντέλων.

Ο Latif έχει επανειλημμένως τιμηθεί με διάφορες διακρίσεις στον τομέα της μελέτης του κλίματος και είναι ο κατεξοχήν συγγραφέας των εκθέσεων της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την Αλλαγή του Κλίματος (IPCC). Έχει συμβάλει σημαντικά στη συγγραφή των δύο τελευταίων πενταετών εκθέσεων της IPCC, οι οποίες απερίφραστα δήλωναν ότι οι εκπομπές θερμότητας προκαλούν επικίνδυνη υπερθέρμανση του πλανήτη.

Πρόσφατα, όμως, στην Παγκόσμια Κλιματολογική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, στη Γενεύη, στο ετήσιο συνέδριο της αποκαλούμενης επιστημονικής Κοινής Γνώμης) για τις κλιματολογικές αλλαγές που προέρχονται από τον ανθρώπινο παράγοντα, ο Latif παραδέχθηκε ότι εδώ και σχεδόν 10 χρόνια, η Γη δεν έχει θερμανθεί και φαίνεται πως εισερχόμαστε σε «μία, ενδεχομένως και σε δύο δεκαετίες, στη διάρκεια των οποίων οι θερμοκρασίες θα πέσουν».

Η θεωρία της υπερθέρμανσης του πλανήτη είχε ολοκληρωτικά βασιστεί στην ιδέα ότι ο Ατλαντικός και ο Ειρηνικός θα απορροφούσαν μεγάλο μέρος της θερμότητας του θερμοκηπίου, που θα προκαλούνταν από την άνοδο του ανθρωπογενούς διοξειδίου του άνθρακα, και στη συνέχεια θα εξέπεμπαν αυτή την υψηλή θερμοκρασία, με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση της ατμόσφαιρας και της ξηράς.

Όπως, όμως, τόνισε ο Latif, ο Ατλαντικός, και κυρίως ο Βόρειος Ατλαντικός, ψύχεται αντί να θερμαίνεται, και φαίνεται ότι θα συνεχίσει να περνά μια φάση ψύξης για τα επόμενα 10 με 20 χρόνια...

[Πηγή: The Calgary Herald, 19/09/09, http://tinyurl.com/mwpktv]

Η είδηση δημοσιεύτηκε στο "Hellenic Nexus" απο τον Λεωνίδα Αποσκίτη

ΟΙ ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


"Πραγματικά το υπόλοιπο του 19ου αιώνα ειναι γνωστό σαν "η εποχή των Ρότσιλντ".'Ενας συγγραφέας, ο Ιγνάτιος Μπάλλα (Ignatius Balla), υπολόγισε το 1913 την ατομική τους περιουσία σε πάνω από δυο δισεκατομμύρια δολάρια. Καταλάβετε το! η αγοραστική δύναμη του δολαρίου της εποχής ήταν πάνω από 1000% της σημερινής. Παρά τον υπερβολικό πλούτο η οικογένεια γενικά καλλιέργησε μια διακριτική ατμόσφαιρα αφάνειας και ανωνυμίας. Αν και η οικογένεια ελέγχει "χιλιάδες τράπεζες,. βιομηχανικές, εμπορικές, μεταλλευτικές και τουριστικές επιχειρήσεις, μόνο μια χούφτα μέλη της φέρουν το όνομα_Ρότσiλντ. Με το τέλος του 19ου αιώνα ένας ειδικός υπολόγισε ότι η οικογένεια Ρότσιλντ είχε υπό τον έλεγχο της τον μισό πλούτο ι του πλανήτη. Ανεξάρτητα με την έκταση της τεράστιας περιουσίας τους είναι λογικό να υποθέσουμε ότι το ποσοστό συμμετοχής τους στον παγκόσμιο πλούτο έχει αυξηθεί δραματικά από τότε καθώς η δύναμη γεννά την όρεξη για περισσότερη δύναμη. Αλλά από τις αρχές του 20ου αιώνα οι Ρότσιλντ έχουν προσεκτικά καλλιεργήσει την αντίληψη ότι η δύναμη τους κατά κάποιο τρόπο φθίνει έστω και αν ο πλούτος τους, όπως και αυτός των οικονομικών συμμάχων τους, αυξάνει όπως και ο έλεγχος που ασκούν στις τράπεζες, στις καταχρεωμένες επιχειρήσεις, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τους πολιτικούς και τα κράτη. Παντού, έχοντας διάμεσους πληρεξουσίους, αντιπροσώπους και διαπλεκομένα διευθυντήρια που συγκαλύπτουν τον πραγματικό τους ρόλο."
Από το βιβλίο και το video "THE MONEY MASTERS: How International Bankers Gained Control of America" του Patrick J. Car mack.
Με αυτό τον τρόπο τελείωνε το άρθρο "Οι κεντρικές τράπεζες και ο ιδιωτικός έλεγχος του χρήματος" που δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου-Αυγουστου 1999 του περιοδικού μας. Παρακάτω θα διαβάσετε μια ιστορική αναδρομή στην παρουσία της οικογενείας Ρότσιλντ στην Ελλάδα. Ο λόγος είναι ο ακόλουθος. Η συγχώνευση, που δεν πραγματοποιήθηκε, μεταξύ των δύο μεγαλύτερων τραπεζών στην Ελλάδα (δεν γράφω ελληνικών), της Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος (ΕΤΕ) και της ALPHA BANK (πρώην Τραπέζης Πίστεως) και το φαινόμενο των ημερών μας, η διαπλοκή και η σύγκρουση των "ελλήνων" κεφαλαιούχων, μεταξύ τους, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι άλλοι
κάνουν κουμάντο στον τόπο αυτό.
Ανακάλυψα, λοιπόν, αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας και τη συμβολή της οικογενείας Ρότσιλντ σ αυτή, από το 1821 μέχρι σήμερα.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ 1821
"Κατά τη διάρκεια του δαπανηρού αλλά κυρίως αιματηρού αγώνα, ο Ελληνισμός είχε ως μόνη διέξοδο του, για να επιβιώσει και να συνεχίσει την εξέγερση, τον εσωτερικό δανεισμό. Οι μόνοι πρόθυμοι να δανείσουν τους Έλληνες ήταν οι τοκογλύφοι τραπεζίτες, θέτοντας φυσικά ως προϋπόθεση για τη σύναψη δανείων, όρους εξοντωτικούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγγλοεβραίοι τραπεζίτες Ρικάρντο (Ιωσήφ και Σαμψών), εμφανίσθηκαν πρόθυμοι να δανειοδοτήσουν τους Έλληνες, υπό την προϋπόθεση όμως, ότι θα λάμβαναν ως υποθήκη ολόκληρη την Κορινθία και θα εισέπρατταν ως εξόφληση, τα διπλάσια χρήματα απ' όσα είχαν συγκεντρώσει ως φιλέλληνες από ολόκληρη την Ευρώπη. Ιδιαίτερα επαχθείς ήταν και οι όροι του εβραίου τραπεζίτη Ρότσιλντ[0], Το αποτέλεσμα ήταν, το Έθνος δανειοδοτούμενο κάτω από ληστρικές συνθήκες, να περιέλθει σε μία πιο ασφυκτική μορφή εξάρτησης, την οικονομική..."[1] (http://www.apolonio.gr)
1838
Ο Ι.-Γ. Εϋνάρδος[2] παραχωρεί στον Γεώργιο Σταύρο, ο οποίος έχει ήδη χρηματίσει ταμίας του Εκτελεστικού και μέλος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, καθώς και στον στενό του φίλο Γάλλο οικονομολόγο Arthemond de Regny τα κεφάλαια που έχει ήδη εισαγάγει στην Ελλάδα, 300.000 φράγκα, με σκοπό την έκδοση και υποστήριξη ταμιακών γραμματίων του δημοσίου και τη βραχυπρόθεσμη προεξόφληση εμπορικών γραμματίων με τόκο 8%. (http://www.nbg.gr)1841 Νοέμβριος.
Πρώτοι μεγάλοι μέτοχοι της Εθνικής Τράπεζας είναι το ελληνικό κράτος με 1.000 μετοχές, ο Νικόλαος Ζωσιμάς[3] με 500 μετοχές, ο Ιωάννης-'Γαβριήλ Εϋνάρδος με 300, ο βασιλιάς Λουδοβίκος Β' της Βαυαρίας με 200, ο Κωνσταντίνος Βράνης με 150, ο Θεόδωρος Ράλλης με 100, οι τραπεζίτες Ρότσιλντ κ.ά.
13 Νοεμβρίου. Συνέρχεται η προκαταρκτική συνέλευση των μέχρι τη στιγμή εκείνη μετόχων και εκλέγει, στις 17 Νοεμβρίου, παμψηφεί τον Γεώργιο Σταύρο ως πρώτο διευθυντή της Εθνικής Τράπεζας και τον Κωνσταντίνο Βράνη ως υποδιευθυντή. Η συνέλευση εγκρίνει ακόμη τον εσωτερικό κανονισμό των συνεδριάσεων της και εκλέγει ως επίτιμους διοικητές τους Ι.-Γ. Εϋνάρδο και Ν. Ζωσιμά, σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για τη συμβολή τους στη δημιουργία της Εθνικής Τράπεζας, (http://www.nbg.gr) 1842Κατά την ημέρα έναρξης των εργασιών της Τράπεζας το κατατεθειμένο κεφάλαιο ανέρχεται σε 3.402.000 δρχ. και αντιστοιχεί σε 3.402 μετοχές των 1.000 δρχ. Μέχρι το τέλος του έτους το κατατεθειμένο κεφάλαιο θα ανέλθει σε 3.949.000 δραχμές[4]. (http://www.nbg.gr)
1843
"... ανησυχία για την τύχη της Εθνικής Τράπεζας που ιδρύθηκε από το κράτος το 1841 με ιδιωτικά κεφάλαια. Ο φόβος εδώ ήταν η επέμβαση και ο οικονομικός έλεγχος των ξένων τραπεζιτών, του Εϋνάρδου, του Ρότσιλντ και άλλων, ή του προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου γάλλου Λεμέτρ"[5]. (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών, Τόμος ιγ', σελ. 89)
1846
Με το Βασιλικό Διάταγμα της 2ας Απριλίου δόθηκε το δικαίωμα μιας υπογραφής εκπροσώπησης της ΕΤΕ στους ανταποκριτές εξωτερικού κ.κ. Εϋνάρδο, Ρότσιλδ, Γ. Όδιερ και Σία και Είχτάλ. (Ιστορία της ΕΤΕ 1842-1902, Ι Ιωάννου Α. Βαλαωρίτου, Υποδιοικητού, σελ. 17)
1868 23 Δεκεμβρίου. Στο μεταλλικό αποταμίευμα της ΕΤΕ Ι (8.860.000 δρχ) προστίθενται και τα υπό των ανταποκριτών του εξωτερικού εις πρώτη ζήτηση οφειλόμενα, ιδίως του Οίκου Ρότσχιλδ (1.460.800 δρχ). (Ιστορία της ΕΤΕ 1842-1902, Ιωάννου Α. Βαλαωρίτου, Υποδιοικητού, σελ. 53)
1878
Ιανουάριος. Δημιουργήθηκε πανικός, από κακή πληροφόρηση, ότι ο Τουρκικός Στόλος θα βομβάρδιζε και θα καταλάμβανε τα ελληνικά λιμάνια. Τότε ο Διοικητής της ΕΤΕ Μάρκος Ρενιέρης έστειλε τηλεγράφημα στους Αδελφούς Ρότσιλντ στο Παρίσι να μεσολαβήσουν στη Γαλλική Κυβέρνηση για να ι αποστείλει ένα άγημα Γάλλων πεζοναυτών προς φρούρηση της ΕΤΕ από τους Τούρκους. (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών, Τόμος ιγ', σελ. 332) |
1990 μέχρι σήμερα
• Στις 12 Μαΐου 1998 πραγματοποιήθηκε στο ι ξενοδοχείο Χίλτον, στην Αθήνα, Συνέδριο με θέμα j "Ιδιωτικοποιήσεις: Πραγματικότητα και Θεωρία". Κύριος ομιλητής ήταν ο Γιάννος Παπαντωνίου, Υπουργός Εθνικής Οικονομίας. Ανάμεσα στους υπολοίπους ομιλητές ήταν και ο Oliver Letwin, Διευθύνων Σύμβουλος της Ν.Μ. ROTHSCHILD & SONS LTD (http://www.iobe.gr/activ.htm).
Η συγχώνευση των δύο μεγάλων ολλανδικών τραπεζών ABN (Algememe Bank Nederland) και AMRO (Amsterdam-Rotterdam Bank) που έγινε το 1990 κατέληξε σε μείωση προσωπικού κατά 6% στην εγχώρια αγορά. Πρόσφατα ανακοινώθηκε και η στρατηγική συμμαχία (χωρίς ανταλλαγή μετοχών) με την αμερικανική επενδυτική τράπεζα Ν.Μ. Rothschild & Sons που επίσης έψαχνε για εταίρο στον ευρωπαϊκό χώρο μετά την αποτυχία συνεργασίας με τη βρετανική Smith New Court που τελικά εξαγοράστηκε από τη Merill Lynch (http://yvww.ine.otoe.ffl/ekdoseis/eksyhronismos/ebY-ket2.htm - Από την εργασία για το Ινστιτούτο Εργασίας της ΟΤΟΕ των Α. Αρχοντάκη και Γ. Κυριακόπουλου
ΌΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ".
• Το αναπτυξιακό σχέδιο της TVX Gold Inc. (ορυχεία χρυσού στη Χαλκιδική) στην Ελλάδα ολοκληρώθηκε από την Ν. Μ. Rothschild & Sons (London and Toronto) -(http://www.inv.gr/tvx fiold.htm).
H κοινοπραξία που αποτελείται από τους διεθνείς οίκους ABN Amrq, Goldman Sachs και Rothchild επιλέχθηκε τελικά από τις τράπεζες Εθνική και Πίστεως για σύμβουλος στη μετοχοποίηση της ΔΕΗ. Υπενθυμίζεται ότι Εθνική και Πίστεως τίθενται επικεφαλής της ομάδας των συμβούλων και θα αναλάβουν το έργο της μετοχοποίησης της ΔΕΗ στο εσωτερικό, ενώ η ξένη κοινοπραξία θα έχει την ευθύνη για το διεθνές τμήμα. Σημειώνεται ότι το ποσοστό μετοχοποίησης της ΔΕΗ αναμένεται να περιοριστεί τελικά στο 10%, ενώ η όλη διαδικασία θα ολοκληρωθεί εντός του έτους (http://news.in.gr - 7/3/2000).
■ Τρία ευρωπαϊκά ταχυδρομεία, τα γερμανικά Deutsche Post, τα γαλλικά Le Post, τα ολλανδικά TGP και τα καναδικά ταχυδρομεία εξεδήλωσαν ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ, μέσω της οποίας το Δημόσιο πωλεί αρχικά το 25% των ΕΛΤΑ και το 50% συν το management της εταιρείας Ταχυμεταφορών της επιχείρησης, που έχει ήδη αποσχισθεί σε θυγατρική. Χθες οι τέσσερις μνηστήρες των ΕΛΤΑ εξεδήλωσαν_ΐθ-ενδιαφέρον τους στο χρηματοοικονομικό σύμβουλο της κυβέρνησης στην Ν. Μ. Rothschild. (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ -
12/12/2000).
■ Εταιρεία του κλάδου μεταφορών, που ανήκει στον αμερικανικό όμιλο Ρότσιλντ. έχει προσλάβει ως σύμβουλο η Axon Airlines του ομίλου Θ. Λιακουνάκου, η
οποία είναι υποψήφια αγοράστρια της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Όπως επιβεβαίωσε όμως ο πρόεδρος του σωματείου πιλότων της Ο.Α. (ΕΧΠΑ) Γρ. Κωσταντέλος, μία άλλη εταιρεία της Ρότσιλντ, που ανήκει στον νομικό της βραχίονα, έχει αναλάβει ρόλο νομικού
θεματοφύλακα στο fund που διαχειρίζεται το ταμείο των πιλότων της Ο.Α. (Fund of Olympic Airways Pilots and Flight Engineers). Ουσιαστικά δηλαδή "πατάει πόδι" σε έναν από τους κύριους ενδιαφερόμενους. Αλλά και στην προς πώληση εταιρεία (http://www.enet.gr/online -13/05/2001).
• Επισπεύδεται η αποκρατικοποίηση της ΔΕΠΑ, καθώς το υπουργείο Ανάπτυξης αποφάσισε να συντμήσει από τέσσερις σε δύο μήνες το χρόνο για την έναρξη της δεύτερης φάσης αποκρατικοποίησης της εταιρείας. Τέλος, χθες έληξε η προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος για την επιλογή του συμβούλου που θα αναλάβει τη διαδικασία εξεύρεσης επενδυτή, ο οποίος θα αποκτήσει το 49% και το μάνατζμεντ των Εταιρειών Παροχής Αερίου στην Κεντρική Ελλάδα (Αν. Στερεά - Εύβοια) και
Αν. Μακεδονία - Θράκη. Οι 7 χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι που υπέβαλαν πρόταση είναι: HSBC,. Societe Generale/PriceWaterhouseCoopers, Bank of America, Alpha Finance/EFG Finance/Kantor, KPMG, ABN Amro, Rothschild (ΗΜΕΡΗΣΙΑ - 4/9/2001).
• ΕΥΔΑΠ: Ο σύμβουλος μετοχοποίησης, η Rothchild διερευνά τις δυνατότητες νέας διάθεσης μετοχών πέραν του 30% των μετοχών που διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο. Στην περίπτωση της ΕΥΔΑΠ δεν μελετάται η απώλεια του 51% των μετοχών από το δημόσιο: Πέραν αυτού του ποσοστού το δημόσιο κατέχει το 10% των μετοχών και η Αγροτική, άλλο ένα 7% που της είχε δοθεί στο πλαίσιο του σχεδίου για την εξυγίανση της. Επίσης διερευνώνται οι δυνατότητες στρατηγικών συμμαχιών για την ανάληψη έργων εντός και εκτός Ελλάδας (ΗΜΕΡΗΣΙΑ - 9/9/2001).
• Εξελίξεις αναμένονται όμως στη Γενική και από το "μέτωπο" της αναζήτησης στρατηγικού εταίρου. Ήδη η έκθεση του διεθνούς οίκου ΝΜ Rothschild για τις μελλοντικές εναλλακτικές λύσεις της τράπεζας μαζί με τις σχετικές προτάσεις της διοίκησης (επιλογή του σεναρίου στρατηγικής συμμαχίας με ξένη τράπεζα) έχει φθάσει στο ΜΤΣ (Μετοχικό Ταμείο Στρατού), που εκτιμάται ότι έχει "προσυπογράψει" την επιλογή της διοίκησης (ΗΜΕΡΗΣΙΑ -16/10/2001).
• Περί τα 100 δισ. θα αντλήσει η ΔΕΗ από τη Σοφοκλέους. Συντονιστές κύριοι ανάδοχοι της συνδυασμένης προσφοράς είναι η ABN Amro Rothschild, η Alpha Finance, η Goldman Sachs και η Εθνική Τράπεζα. Στο, Χρηματιστήριο του Λονδίνου θα εισαχθούν Διεθνή Αποθετήρια Εγγραφα (GDS) αλλά ακόμα δεν έχει αποφασισθεί η κατανομή της προσφοράς, μεταξύ του ελληνικού και τού βρετανικού χρηματιστηρίου (ΗΜΕΡΗΣΙΑ-15/11/2001).
Και το ερώτημα τίθεται: Είναι τυχαίο το ότι σε όλες τις ιδιωτικοποιήσεις είναι σύμβουλος του δημοσίου η ίδια εταιρία;
Κλείνοντας αυτή την αναφορά παραθέτω τα στοιχεία που ανακοίνωσε το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών (ΧΑΑ) στις αρχές Φεβρουαρίου 2002. "Οι αλλοδαποί επενδυτές κατείχαν στις 31.1.2002 μετοχές αξίας 23,57 δις. Ευρώ των εισηγμένων εταιριών στο ΧΑΑ ή ποσοστό 23,85% της αγοράς." (Καθημερινή 13.2.2002)
Αυτό βέβαια θεωρείται ως ικανοποιητική συμμετοχή των ξένων επενδυτών.
Σημειώσεις,
Στα ΒορειοΑνατολικά της Κέρκυρας, μεταξύ Αγ. Στεφάνου και Κερασιάς, οι Ρότσιλντ συντηρούν έπαυλη όπου φιλοξενήθηκαν μεταξύ άλλων η Αυτοκράτειρα Σίσυ, πριν την κατασκευή του Αχίλλειου, ο ιδιοκτήτης της αυτοκινητοβιομηχανίας FlAT Ανιέλι, και ποιος ξέρει ποιοι άλλοι.
1. Τελικά το πρώτο δάνειο του Αγώνα συνάφθηκε στην Αγγλία, το 1824. Οι Έλληνες απεσταλμένοι Ι. Ορλάνδος και Α. Λουριώτης, συνομολόγησαν με τον οίκο Λόφνουν στις 21 Φεβρουαρίου 1824, δάνειο ύψους 800.000 λιρών στερλινών, σε τιμή έκδοσης 59% και τόκο ετήσιο 5% επί της ονομαστικής αξίας. Για την απόσβεση του δανείου, καθοριζόταν διάστημα 36 ετών. Ως εγγύηση δε -παρακαταθήκη- για την αποπληρωμή του δανείου, είχε συμφωνηθεί να τελούν όλα τα "Εθνικά κτήματα". Από το ονομαστικό κεφάλαιο που αποτελούσε το ποσό του δανείου (800.000 λίρες), μόνο οι 298.700 δόθηκαν στους Έλληνες. Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού εξανεμίστηκε σε προμήθειες και... έξοδα. Το τελικό ποσό αποφασίσθηκε να κατατεθεί στις τράπεζες του Καίσαρα Λογοθέτη και του εβραίου Σαμουήλ Βαρφ, στη Ζάκυνθο. Ωστόσο, ακόμη και το εναπομείναν από τη λεηλασία ποσό, καθυστέρησε αρκετά να φθάσει στην, Ελλάδα, στελνόταν δε με αγγλικά πλοία, υπό τη μορφή δόσεων, δυσχεραίνοντας σημαντικά την έκβαση του αγώνα.
Το δεύτερο αγγλικό δάνειο ανέλαβαν να διεκπεραιώσουν οι αδελφοί Ρικάρντο, οι ληστρικές αξιώσεις των οποίων αναφέρθηκαν παραπάνω. Η συμφωνία για τη σύναψη του δανείου, τελικά υπογράφηκε στις 7 Φεβρουαρίου 1825. Το ονομαστικό κεφάλαιο ανερχόταν στα 2-000.000 λίρες στερλίνες για έξοδα δε του... τραπεζικού οίκου, προμήθεια πληρωμής τόκου, προμήθεια για τα | μεσιτικά έξοδα συνομολογήσεως καθώς και για όλες τις "εκδουλεύσεις", το ύψος του ποσού το οποίο θα παρελάμβαναν οι Έλληνες κατήλθε στις 816.ΟΟΟ λίρες, ενώ η χρέωση λόγω του δανείου ίσχυσε για ολόκληρο το ποσό (2.000.000 λίρες). Πληρώνονταν προκαταβολικά και οι τόκοι. Όμως ούτε και αυτό το ποσό τελικά ήταν στη διάθεση των Ελλήνων. Τέθηκε στη διάθεση της διαχειρίσεως με εκβιαστικούς όρους και αντί να σταλούν όπλα και χρήματα στην Ελλάδα, όπως είχε εκ των προτέρων συμφωνηθεί, παραγγέλθηκαν πλοία στην Αγγλία, φρεγάτες στις ΗΠΑ, μισθώθηκαν πανάκριβα αμειβόμενοι ξένοι στρατιωτικοί, οι οποίοι ήλθαν στην Ελλάδα όχι βέβαια για να συμβάλλουν στην διεξαγωγή του Αγώνα, αλλά για να θησαυρίσουν, εκμεταλλευόμενοι καιροσκοπικά, τις δυσμενείς για τον Ελληνισμό συγκυρίες, το δε εναπομείναν ποσό κατασπαταλήθηκε στο... χρηματιστήριο, (http://www.apolonio.gr)
2. Jean Gabriel Eynard - Ελβετός τραπεζίτης και φιλέλλην. Είχε ιδιωτική δανειοδοτική πράξη στην Αθήνα -υπήρχε και άλλη μια στον Πειραιά αγγλικού τραπεζικού οίκου. Ενίσχυσε την οικονομία με ποικίλα δάνεια ιδιωτικά και δημόσια.
"Ήταν αυτός που πρότεινε να γίνει ένας από τους υιούς του Λουδοβίκου βασιλεύς της Ελλάδος. Τιμήθηκε με τον Μεγαλόσταυρον του Σωτήρος από τον Όθωνα για το ενδιαφέρον του στην ίδρυση της ΕΤΕ." (Πολιτική Ιστορία της Νεωτέρας Ελλάδος, Σπ. Β. Μαρκεζίνη, Τόμος α)
3. ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ - Από το Γραμμένο των Ιωαννίνων. Γεννήθηκαν στα Γιάννενα ανάμεσα στα 1754 και 1762. Ολόκληρη την περιουσία τους, που απέκτησαν στη Μόσχα και στο Λιβόρνο της Ιταλίας, τη διέθεσαν για την ίδρυση ευαγών πνευματικών ιδρυμάτων, καθώς και για την αρωγή αναξιοπαθούντων συμπατριωτών τους. Τα πιο γνωστά ιδρύματα τους: Ζωσιμαία Σχολή, Ζωσιμαία Παιδαγωγική Ακαδημία, Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη, όλα στα Γιάννινα. Ανακαίνισαν πέντε εκκλησίες στα Γιάννινα και συνεισέφεραν οικονομικά στο γηροκομείο και στο ορφανοτροφείο και το ελληνικό σχολείο της Πάτμου. Ανεκτίμητη ήταν η συμβολή τους στον ελληνικό διαφωτισμό και την εθνική αναγέννηση.
"Από του 1792 οι αδελφοί Αναστάσιος, Νικόλαος, Ζώης και Μιχαήλ, αποθανόντων των δύο ετέρων Ιωάννου και Θεοδοσίου, από κοινού αποφασίζουν, ίνα μείνωσιν άγαμοι προς βοήθειαν του έθνους ημών... ίνα εν άκρα οικονομία βιώσαντες και άκληροι αποθανόντες κληροδοτήσωσιν εις τους συμπολίτας αυτών και εις το έθνος τα μέσα του εξανθρωπισμού και της προστασίας, νυμφευθέντες ούτοι την πατρίδα, - την αιδέσιμον ημών ταύτην τιθήνην, - και δαψιλεστάτας εις αυτήν δωρεάς αντί τέκνων προσενελκόντες." (Ηπειρωτικά Αγαθοεργήματα, Ιωάννου Λαμπρίδου, Λόγος εκφωνηθείς εις το επέτειον μνημόσυνον των αοιδίμων Ζωσιμάδων, 8 Νοεμβρίου 1879)
4. Πρώτοι μέτοχοι της Εθνικής Τράπεζας είναι το ελληνικό κράτος (δηλαδή ο βασιλεύς) με 1.000 μετοχές, ο Νικόλαος Ζωσιμάς με 500 μετοχές, ο Ιωάννης-Γαβριήλ Εϋνάρδοςμε 300, ο βασιλιάς Λουδοβίκος Β' της Βαυαρίας με 200, ο Κωνσταντίνος Βράνης με 150, ο Θεόδωρος Ράλλης με 100, οι τραπεζίτες Ρότσιλντ με 100, ο Γ. Σταύρος με τουλάχιστον 500 (καθώς είχε χρηματοδοτηθεί από τον Εϋνάρδο γι αυτό το λόγο). Ακόμα μετοχές είχαν οι Λ. Ράλλης, Εμμ. Μεσθενεύς, Γ. Μ. Αντωνόπουλος, Κ. Δουρούτης, Παν. Λαζαρής, Ι. Μπούκρας, Αν. Περίδης, Π. Τζάλλας, Ν. Μαυρομμάτης, Α. Ρουζιού, Δ. Κυργούσιος και άλλοι, εν συνόλω 125 μετόχων. (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών & Ιστορία της ΕΤΕ 1842-1902 & Πολιτική Ιστορία της Νεωτέρας Ελλάδος)
5. Γάλλος σύμβουλος της ΕΤΕ που υπέδειξε στον Κωλέττη την υποθήκευση των εθνικών γαιών για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της χώρας προς την Αγγλία. Κάτι που όμως είχε ήδη συμβεί προς τους Αγγλους ομολογιούχους κατά τη διάρκεια του Αγώνα.

ΒΡΙΖΟΥΝ ΒΑΝΑΥΣΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ «ΕΛΛΗΝΑΣ» ΗΤΑΝ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ-ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ


Πρίν από λίγες μέρες πέθανε ο Ζύλ Ντασσέν, ο σύζυγος της Μελίνας Μερκούρη. Τα ΜΜΕ της Ελλάδας είχαν συνεχή αφιερώματα για τον «μεγάλο Έλληνα» Ζύλ Ντασσέν. Ακόμα και τα κρατικά κανάλια. Πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στην ΕΡΤ3 για το 10λεπτο αφιέρωμα στον Έλληνα Ζύλ Ντασσέν. Απέκρυψαν πλήρως την καταγωγή του και κατάφεραν ακόμα μια φορά να παραπληροφορήσουν και να προδώσουν αυτούς που τους «ταϊζουν», δηλαδή τον ελληνικό λαό. Πήραμε ένα απόσπασμα από την εβδομαδιαία εφημερίδα «Στόχος». Γράφει ο κ.Χατζηγώγος: «Οι περισσότεροι Έλληνες πολιτικοί από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας μέχρι τον Πάνο Παναγιωτόπουλο θρύνισαν το θάνατο του Χαζαροεβραίου Ζύλ Ντασσέν, με τη φράση «έφυγε ένας μεγάλος Έλληνας!!!». Το απόγευμα της Τετάρτης 2 Απριλίου ο σύζυγος της μακαριστής Μελίνας Μερκούρη βάλθηκε να τους διαψεύσει. Κηδεύτηκε στην ιερά Συναγωγή του Εβραϊκού νεκροταφείου Νίκαιας, με όλο το ιουδαϊκό τυπικό, έχοντας πάνω στο φέρετρό του μια μαύρη σημαία του Ισραήλ με το άστρο του Δαβίδ. Όταν το φέρετρο μεταφέρθηκε στο πρώτο νεκροταφείο για να ταφή δίπλα στη Μελίνα η σημαία του Ισραήλ είχε αφαιρεθεί για να μην προκληθούν οι χριστιανοί τηλεθεατές που έβλεπαν τη σκηνή στη τηλεόραση. (Σημείωση ιστοσελίδας: αφαιρέθηκε η σημαία για να παραπληροφορηθεί ο ελληνικός λαός για μια ακόμη φορά. Θα θέλαμε να ρωτήσουμε την εκκλησία της Ελλάδος, αφού ήταν Εβραίος στο θρήσκευμα γιατί επιτράπηκε η ταφή του σε χριστιανικό νεκροταφέιο. Με μουσουλμανική ιεροτελεστεία μπορούμε δηλαδή να ταφούμε στο Ά νεκροταφείο; Κάποιοι έχουν διαλύσει όλους τους θεσμούς και δεν σέβονται τίποτα πια).
Οι αριστεροί δημοσιογράφοι που λυμαίνονται τα κανάλια μας, παρουσίασαν τον 97χρονο Ντασσέν σαν διεθνιστή Εβραίο που πολέμησε τον Μακαρθισμό στην Αμερική, που αγωνίστηκε για την ειρήνη και την συναδέλφωση των λαών και άλλα τέτοια κουραφέξαλα.
Την απάντηση έδωσε από το «ΒΗΜΑ» της περασμένης Κυριακής ο Κώστας Αλαβάνος,(αδελφός του Αλέκου Αλαβάνου) που υπήρξε για 15 χρόνια το δεξί χέρι της Μελίνας και σήμερα διευθύνει την τηλεόραση της Βουλής. Όταν τον Ιούνιο του 1967 ξέσπασε ο πόλεμος των 6 ημερών μεταξύ Αράβων και Ισραηλινών, ο Ντασσέν παράτησε τη Μελίνα στην Αμερική και πήγε να καταταγεί φαντάρος σε ηλικία 56 ετών για να διπλασιαστούν τα εδάφη του αγαπημένου του Ισραήλ, όπως και τελικά έγινε. Αυτός ήταν ο μεγάλος ειρηνιστής Ζύλ Ντασσέν. Ένας Σιωνιστής 100%. Το ερώτημα είναι πως επέτρεψαν σε έναν Ιουδαίο να ταφεί σε ένα χριστιανικό νεκροταφείο. Αλλά όπως μας λέει ο παπα-Γιώργης Μεταληνός, του το επέτρεψαν οι δικοί μας δεσποτάδες γιατί ήταν ο Ντασσέν(σημείωση ιστοσελίδας: Θυμηθείτε της αποκαλύψεις του Σπύρου Καρατζαφέρη για τους δεσποτάδες της Ιεράς Συνόδου, για να καταλάβετε ποιοι διοικούν την εκκλησία).
http://antipliroforisi.blogspot.com/2008/04/blog-post_8288.html

Ποιοί και γιατί προωθούντην ομοφυλφιλία στην αρχαία Ελλάδα

Περι ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα...

«Όταν ο Ζεύς έπλασε τους ανθρώπους, τις άλλες ψυχικές ιδιότητες αμέσως τις έβαλε μέσα τους, μόνο την ντροπή εξέχασε. Επειδή δεν ήξερε απο ποιό σημείο να την εισάγει, την πρόσταξε να μπεί απο τον πρωκτό.Εκείνη, αρχικώς προέβαλε αντιρρήσεις και δυσανασχετούσε, επειδή εντόνως διαφωνούσε, είπε: «μόνον με αυτή την συμφωνία δέχομαι να εισέλθω, αν οποιοσδήποτε εισέλθη, μετά απο μένα, τότε ευθύς αμέσως εγώ εξέρχομαι.»

Απο τον λόγο αυτό και ύστερα όλοι οι πόρνοι να είναι ξεδιάντροποι».

Αισώπου Μύθοι

Την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα δημιουργήθηκε ένα κίνημα το οποίο προσπαθεί να υπερασπιστεί τις αξίες και τα ιδανικά των προγόνων μας. Υπάρχουν λίγοι, αλλά ικανοί, Έλληνες που υπερασπίζονται καθημερινά τα επιτεύγματα των προγόνων μας τόσο της Κλασσικής Εποχής στην αρχαία Ελλάδα όσο και τις ύστερες περιόδους που ο ελληνισμός κατάφερε μέσα απο αντίξοες συνθήκες να δημιουργήσει πολιτισμό και να προσφέρει στην ανθρωπότητα. Τα σημαντικότερα επιτεύγματα των προγόνων μας, που χωρίς αυτά η ανθρωπότητα σήμερα είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα είχε καταφέρει την ανάλογη πρόοδο, είναι αυτά των αρχαίων Ελλήνων. Οι σημαντικότερες επιστήμες δημιουργήθηκαν απο τους αρχαίους Έλληνες οι οποίοι έθεσαν τα θεμέλια για την περαιτέρω εξέλιξή τους και μέσα απο τα αρχαία κείμενα, τα οποία οι σημερινοί κοσμοκράτορες επιμελώς εδώ και δύο χιλιετίες κατάφεραν να εξαφανίσουν και να τα κρύψουν στις ιδιωτικές βιβλιοθήκες τους για προσωπική τους χρήση, οδηγούν την σύγχρονη επιστήμη σε νέες ανακαλύψεις.

Βέβαια δεν είναι το θέμα μας τα επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων στο παρόν άρθρο, αλλά η δίχως άλλο προσπάθεια των κοσμοκρατόρων να υπονομεύσουν τους αρχαίους Έλληνες. Η προσπάθεια παρουσίασης των σημαντικότερων αντρών αλλά και των γυναικών της αρχαίας Ελλάδας, ακόμη και πρίν την εποχή του Ομήρου σαν ομοφυλόφιλων είναι μια απο τις σημαντικότερες προσπάθειες που έχουν σαν στόχο να πείσουν όλη την ανθρωπότητα αλλά και τους ίδιους τους Έλληνες ότι οι άνθρωποι που θεμελίωσαν τον πολιτισμό και τις αξίες πάνω στις οποίες βασίζεται ο σημερινός πολιτισμός, δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο έκφυλοι ομοφυλόφιλοι. Κάποιος που ασχολείται πρώτη φορά με το θέμα θα ρωτήσει: «Και γιατί οι κοσμοεξουσιαστές να θέλουν να υπονομεύσουν τους αρχαίους Έλληνες»; Γιατί θέλουν να καρπωθούν τα επιτεύγματα των Ελλήνων οι ίδιοι και να φανούν ως οι πραγματικοί δημιουργοί του πολιτισμού. Την ίδια στιγμή απαξιώνουν μέσω των πανεπιστημίων τους την προσφορά του ελληνισμού στην ανθρωπότητα και με δικές τους αβάσιμες θεωρείες θέλουν να μας πείσουν ότι δεν είμαστε καν απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. Η απάντηση αυτή μπορεί να ακούγεται παράξενη και απλοϊκή σε όσους δεν έχουν ερευνήσει το θέμα σε βάθος και δεν γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις ώστε να είναι σε θέση να συνδέσουν τα γεγονότα που σιγά σιγά οδηγούν στην ολοκλήρωση του πάζλ.

Την προσπάθεια παρουσίασης απο τους κοσμοκράτορες ότι η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι το συνηθισμένο, μέχρι το σημείο να θεωρείται επιβεβλημένο, αλλά και την άποψη των αρχαίων Ελλήνων της εποχής εκείνης μέσα απο τα ελάχιστα αρχαία κείμενα, (υπερ-αρκετά όμως για το θέμα) που έχουν διασωθεί, θα παρουσιάσουμε όσο το δυνατόν μπορούμε καλύτερα στο παρόν άρθρο.

Θιασώτες της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα.

Εύκολα μπορεί κάποιος να οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι νεοέλληνες σήμερα πιστεύουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ολίγον «gay». Όταν συζητάς με κάποιον για αρχαία Ελλάδα είναι σχεδόν σίγουρο, όταν το άτομο δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις ή δεν έχει ερευνήσει το θέμα, πως θα σου αναφέρει οτι η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι το συνηθισμένο. Αν τον ρωτήσεις βέβαια πως κατέληξε στο συμπέρασμα αυτό θα σου πεί : «Έλα τώρα αφού είναι γνωστό ότι οι αρχαίοι είχαν αυτή τη συνήθεια». Αν επιμείνεις και τον ρωτήσεις που το άκουσες θα απαντήσει: «Όλοι το λένε». Και εκεί θα σταματήσει η συζήτηση αν δεν γνωρίζουμε τι πραγματικά πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες για την «κιναιδεία», την «παρα φύσιν ασελγεία» δηλαδή.

Όσοι δεν γνωρίζουν είναι λογικό να φτάνουν στο συμπέρασμα ότι οι αρχαίοι Έλληνες ασκούσαν την ομοφυλοφιλία. Γιατί; Γιατί ενημερώνονται και εκπαιδεύονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ και τα πανεπιστήμια αλλά και τα σχολεία, τα οποία χρησιμοποιούν τις «επιστημονικές» έρευνες στο θέμα, των μεγάλων «Δυτικών» πανεπιστημίων και καθηγητών.

Ένα παράδειγμα καθηγητή είναι αυτό του κ. Dover απο το πανεπιστήμιο St Andrews που μέσα απο το βιβλίο του «Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα» θίγει το θέμα αυτό.

Τι υποστηρίζει λοιπόν ο κ. Dover; Υποστηρίζει ότι η ομοφυλοφιλία ήταν ευρέως διαδεδομένη στην αρχαία Ελλάδα. Ο κ.Dover παρ’ όλα αυτά θεωρείται ότι έγραψε ένα επιστημονικό βιβλίο και δεν αναφέρει τις απόψεις του πάνω στο θέμα.

Ο Dover και όσοι υποστηρίζουν ότι ήταν διαδεδομένη τότε η ομοφυλοφιλία στηρίζονται κυρίως στη λέξη «εραστής» και «ερωμένος», οι οποίες τότε προσδιόριζαν κάτι τελείως διαφορετικό απο αυτό που ορίζουν σήμερα. Στα αρχαία κείμενα λοιπόν υπάρχουν πολύ συχνά οι λέξεις εραστής,ερωμένος,παιδεραστία και παιδεραστείν. Το «παιδεραστείν ορθώς» του Πλάτωνα σήμαινε «το να διδάσκεις σωστά» και όχι «να ασελγείς σεξουαλικά πάνω στους νέους». Αν λοιπόν αντικαταστήσουμε τη λέξη «εραστής» με τη λέξη διδάσκαλος, με την ευρύτερη έννοια του όρου, τότε θα βρίσκεται πιο κοντά στην αλήθεια.

Αυτό δεν κάνει ο κ.Σιαμάκης, ο οποίος στο βιβλίο του «Οι Έκφυλοι» προβαίνει σε χυδαιολογίες χωρίς προηγούμενο απέναντι στους προγόνους μας. Να σημειωθεί ότι ο κ. Σιαμάκης είναι Καθηγητής Θεολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.Προφανώς ο κ. Σιαμάκης δεν γνωρίζει τη σημασία του όρου «εραστής» στην αρχαία Ελλάδα.

Ας συγκρίνουμε τις απόψεις αυτών που υποστηρίζουν και διαδίδουν ότι στην αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι το σύνηθες η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία, με μερικά αρχαία κείμενα που θίγουν το θέμα αυτό.

Ο Dover γράφει ότι οι Έλληνες αντιμετώπιζαν με «ελευθερία» το θέμα της ομοφυλοφιλίας και δεν είχαν κάποια συγκεκριμένη λέξη που να διαχωρίζει τις σεξουαλικές προτιμήσεις των ανθρώπων. Αντίθετα όμως οι Έλληνες χρησιμοποιούσαν μια λέξη που όπως στην αρχή του άρθρου αναφέραμε ένα Μύθο του Αισώπου, ήταν πολύ σκληρή, τη λέξη «κίναιδος», που σημαίνει «ο κινών την αιδώ».

Στην αρχαία Ελλάδα το να είσαι ομοφυλόφιλος είχε τις εξής επιπτώσεις: Δεν μπορούσε να γίνει ένας απο τους 9 άρχοντες

Ούτε ιερέας

Ούτε δικηγόρος δημοσίων δικώνή να καταλάβει οποιαδήποτε εξουσία, είτε εντός της πόλεως είτε έξω απο τα όριά της,είτε με κλήρο είτε με εκλογή

Ούτε να μυηθεί στα ιερά μυστήρια

Ούτε να στέλνεται ώς κύρηκας

Ούτε να λέει τη γνώμη του(η γνώμη του σε δίκες είχε μηδενική αξία)

Ούτε να μετέχει σε δημόσιες θρησκευτικές τελετές

Ούτε να φοράει στεφάνι στις δημόσιες στεφανοφορίες

Ούτε να περιφέρεται στην δημόσια αγορά (αυτό ισχύει για αυτόν που ήταν «δηλωμένος» ομοφυλόφιλος).

Ο παραβάτης των παραπάνω τιμωρείτο με την ποινή του θανάτου. Ο ομοφυλόφιλος στην αρχαία Ελλάδα δεν είχε πολιτικά και ιερατικά δικαιώματα.

Ο κ.Σιαμάκης εκπροσωπώντας την πλευρά αυτών που παραποιούν τα πάντα σχετικά με τους προγόνους μας γράφει για τη Σπάρτη:

«Σεξουαλικώς η Σπάρτη ήταν στην πραγματικότητα πορνοστάσιο, κιναιδαριό και ερμητικώς κλειστό φρενοκομείο ανωμάλων».

Ακόμα: «Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν» εννοούσαν, λέει ο Σιαμάκης, «ότι ο κιναιδισμός είναι φιλοσοφία».

Συνεχίζει για την παιδεραστία: «Οι νόμοι του Λυκούργου όριζαν στην Σπάρτη οι μέν έφηβοι να γυμνάζωνται ολόγυμνοι,οι δε γέροι να τους βλέπουν, για να τους θαυμάζουν, και ήταν το θέαμα λέει ο αρσενοκοίτης Ξενοφών αξιοθεατώτατον. Έκαμαν κουμάντο για τα γεράματά τους οι ηδονοβλεψίες αρσενοκοίτες μ’ αυτούς τους νόμους».

Δεν θα παραθέσουμε άλλα αποσπάσματα αλλά στο τέλος του άρθρου θα παραθέσουμε βιβλιογραφία ώστε ο καθένας να μπορεί να διασταυρώσει όσα γράφουμε.

Ο κ. Σιαμάκης ξέχασε να αναφέρει το ακόλουθο απόσπασμα απο την Λακεδαιμονίων Πολιτεία(προφανώς είχε τους λόγους του γιατί δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι δεν το γνώριζε….)η οποία αναφέρει:

«Ο Λυκούργος όμως, αντίθετως πρός όλα αυτά πιστεύων,επεδοκίμαζε μόνο το εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχικήν αρετήν του παιδιού, προσεπάθει να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των άμεμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν όμως επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικό σώμα, επειδή ο Λυκούργος εθεώρει τούτο πολύ αναίσχυντον, ενομοθέτησεν εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί απο τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδίσιους (ερωτικές) σχέσεις οι γονείς απο τα τέκνα των και οι αδερφοί απο τους αδερφούς των».

Ο Πλούταρχος, που χρησιμοποιείται απο τους περισσότερους που θίγουν το θέμα ως η βασική πηγή γράφει:

«ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήση εις βάρος άλλου».(και αυτό το ξέχασαν οι προαναφερόμενοι να το αναφέρουν).

Σήμερα οι ομοφυλόφιλοι έχουν ίδια δικαιώματα με τους ετεροφυλόφιλους, να γίνονται ιερείς(σε κάποιες χώρες) και πολιτικοί. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η νομοθεσία στην αρχαία Ελλάδα ήταν πολύ πιο αυστηρή από ότι είναι σήμερα, αυτό όμως το αποσιωπούν.

Ο κ.Σιαμάκης αναφέρει επίσης: «Ο κατα Ξενοφώντα και κατά Πλάτωνα Σωκράτης, αρκετά διαφορετικοί μεταξύ τους έχουν ένα κοινό και πανθομολογούμενο γνώρισμα, κι αυτό θα ήταν ασφαλώς το κυριώτερο απο τα γνωρίσματα του πραγματικού Σωκράτους, οτι υπήρξε ο θρασύτερος και χυδαιότερος παιδεραστής, που εμφανίστηκε στην αρχαία Ελλάδα».

Για να δούμε τι λέει ο Πλάτωνας στους Νόμους του:

«Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελεύθερους εκτός απο την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλλίτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε τελείως».

Αναφορικά με τον κ.Σιαμάκη πρέπει να αναφερθεί ότι δείχνει τι συμφέροντα εξυπηρετεί όταν γράφει πως ο μόνος λαός του αρχαίου κόσμου που αντιστάθηκε στον εκφυλισμό ήταν οι Ιουδαίοι γιατί τους προστάτευε ο Μωσαϊκός Νόμος. Όταν όμως κατακτήθηκαν απο τους «έκφυλους» Έλληνες και αυτοί κινδύνευσαν σοβαρά, αλλά τελικά αντιστάθηκαν.

Εδώ θα δώσουμε μια μικρή απάντηση στον κ. Σιαμάκη αναφέροντας μια είδηση.

Στην εφημερίδα «Στόχος» ο κ.Χατζηγώγος έγραψε: «Ο κορυφαίος δημοσιογράφος του οικονομικού ρεπορτάζ και αστέρας του CNN Ρίτσαρντ Κουέστ συνελήφθη τα ξημερώματα της 18ης Απριλίου, να κάνει σέξ με έναν επαγγελματία μαύρο επιβήτορα στο Σέντραλ Πάρκ της Νέας Υόρκης!Αμέσως η είδηση μεταδόθηκε απο όλα τα ΜΜΕ της Αμερικής.....ο 46χρονος Ρίτσαρντ είναι Εβραίος της Βρετανίας και αγαπημένο παιδί του Εβραϊκού λόμπι της Αμερικής(ήταν και υπο την επήρεια σκληρών ναρκωτικών)».

Πως λοιπόν προστάτεψε ο Μωσαϊκός Νόμος τον επιφανή αυτόν Εβραίο κ.Σιαμάκη;

Αλλά εμείς πιστεύουμε οτι ο κ.Σιαμάκης και οι όμοιοί του δεν αναφέρουν τυχαία όσα λένε. Ο κ.Σιαμάκης μάλιστα έχει γράψει ότι και το αλφάβητο οι Έλληνες το πήραν απο τους Εβραίους, παραποιώντας τα όσα αναφέρει ο Διόδωρος σχετικά με το θέμα,ούτε άκουσε για το εξαφανισμένο βιβλίο του Ιωσήφ Γιαχούντα, «Τα εβραϊκά είναι ελληνικά», ο οποίος ήταν γλωσσολόγος και πρύτανης του πανεπιστημίου του Τέλ Αβίβ(για περισσότερα ψάξτε αναζητήστε σχετικά άρθρα στην ιστοσελίδα μας www.antipliroforisi.tk, που θα βρείτε και πληροφορίες για το πώς θα κατεβασετε το βιβλίο στα αγλλικά). Αλλά τι να κάνουμε ο κ.Σιαμάκης τα έγραφε αυτά και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης δεν έκανε απολύτως τίποτα για να προστατεύσει τους προγόνους μας, ούτε διδάσκει το βιβλίο του Ιωσήφ Γιαχούντα. Να είστε βέβαιοι ότι δεν έχουν αντιληφθεί καν ότι εκδόθηκε τέτοιο βιβλίο. Κατά τα άλλα θέλουν περισσότερα χρήματα για να προάγουν το πολιτισμό και τη παιδεία. Αυτά δείχνουν την κατάντια και το επίπεδο μόρφωσης της ανώτατης εκπαίδευσης!

Η Σαπφώ επίσης έχει πέσει θύμα συκοφαντίας και τότε και τώρα. Ο Λουκιανός λέει: «έπεσε θύμα συκοφαντίας για μια τάχα αισχρά φιλία». Η Σαπφώ έπαιζε ένα ρόλο μέντορα και καθοδηγητή για τις μαθήτριές της, πράγμα που μόνο απο τους άντρες ήταν αποδεκτό εκείνη την εποχή, με αποτέλεσμα κάποιοι να την κατηγορήσουν, ότι είχε σχέσεις με μικρότερες κοπέλες. Η Σαπφώ όμως πέθανε με έναν περίεργο τρόπο:

Αυτοκτόνησε πέφτοντας απο ένα γκρεμό της Λευκάδας, αφού ήταν πλήρως απογοητευμένη και πληγωμένη διότι την είχε εγκαταλείψει ο έρωτάς της, ένας άνδρας, ο Φάων ο Μυτιληναίος. Αυτοκτόνησε λοιπόν από έρωτα για έναν άντρα και αυτό αποσιωπείται. Όσους φιλόλογους και αν ρώτησα κανείς δεν το γνώριζε. Το φαντάζεστε;

Νόμοι που απαγόρευαν την ομοφυλοφιλία και τη παιδεραστία.

Σχετικά με την παιδεραστία.

Αισχίνου κατά Τιμάρχου,13

«Εάν κάποιος ή πατέρας είναι αυτός ή αδερφός ή θείος ή κηδεμόνας ή τέλος πάντων ένας που έχει κάποια εξουσία πάνω στο παιδί,παραχωρήσει για χρήματα ένα παιδί, στην περίπτωση αυτή, εναντίον του παιδιού δεν ασκείται ποινική δίωξη, ασκείται όμως εναντίον εκείνου που πλήρωσε και εκείνου που το παραχώρησε».

Σχετικά με την χρησιμοποίηση των δούλων σαν σεξουαλικά αντικείμενα.

Αισχίνου κατά Τιμάρχου,17

«Ίσως ακούοντας το νόμο, να απορήση κανείς και να πή, τι ήθελε τέλος πάντων ο νομοθέτης και περιέλαβε και τους δούλους στον νόμο αυτό. Αν όμως εξετάσετε κύριοι δικασταί, θα δείτε ότι είναι κάτι θαυμάσιο. Ο νομοθέτης βέβαια δεν φρόντισε για τους δούλους, αλλά στην επιθυμία του να μας συνηθίσει να αποφέυγουμε εντελώς το αδίκημα της προσβολής, πρόσθεσε την διάταξη να μην προσβάλουμε ούτε τους δούλους. Και γενικά η γνώμη του νομοθέτη ήταν ότι όταν ένας άνθρωπος, που ζεί μέσα σε δημοκρατικό πολίτευμα, προσβάλει ένα οποιονδήποτε, αυτός είναι ακατάλληλος να συμμετάσχει στην πολιτική ζωή».(απαγόρευαν και την ομοφυλοφιλία μεταξύ αφεντικού-δούλου. Το φαντάζεσθε; Και όμως αποσιωπείται).

Κατά Ανδροτίωνος 21

Ο Δημοσθένης αναφέρει «περι του της εταιρήσεως νόμου»(η σημασία του εταίρου ήταν η επι πληρωμή παροχή σεξουαλικής υπηρεσίας), του Σόλωνα:

«Ούτε να έχουν το δικαίωμα να ομιλούν, ούτε να καταθέτουν μηνύσεις στα δικαστήρια όσοι έχουν εταιρήσει».

Ο Πλάτωνας στους «Νόμους» του:

«Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι απο τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζούν αζευγάρωτα, ώς την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα απο τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ’ εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζούν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει να λοιπόν αυτοί(οι πολίτες) να είναι ακόμη καλλίτεροι απο τα θηρία».

Όσοι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το θέμα πρέπει να προμηθευτούν το βιβλίο του Άδωνι Γεωργιάδη «Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα-ο μύθος καταρρέει».

Είναι πραγματικά το μόνο βιβλίο στην Ελλάδα που διαλύει κάθε υποψία με αποδείξεις ότι η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα ήταν ευρέως διαδεδομένη και λίγο πολύ όλοι οι σπουδαίοι άνδρες ήταν παιδεραστές ή κίναιδοι. Είναι μια φοβερή έρευνα πάνω στο θέμα.


Πηγές στο διαδίκτυο:

http://www.youtube.com/watch?v=ppv-hCy-dnE

http://www.youtube.com/watch?v=LsrVsx705fI

http://www.youtube.com/watch?v=J-g53NYkcCU

http://www.youtube.com/watch?v=aHk9JoXoBMY

http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_ancient_Greece

http://www.androphile.org/preview/Culture/Greece/greece.htm


Υπάρχουν εκατοντάδες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο που αναφέρουν «έρευνες» πανεπιστημίων και περίεργων καθηγητών που προσπαθούν να αποδείξουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν φανατικοί ομοφυλόφιλοι.Τους λείπουν όμως οι πηγές και η σωστή ερμηνεία των λέξεων «παιδεραστής», «ερωμένος» κτλ. Δεν θέλουν να κάνουν έρευνα γιατί ο στόχος τους είναι να απαξιώσουν και να υπονομεύσουν τον ελληνικό πολιτισμό και τους σπουδαίους άντρες, όπως ο Μέγας Αλέξανδρος, απομακρύνοντας έτσι τους νεοέλληνες αλλά και όλους τους ανθρώπους απο τις αξίες, τα ιδανικά και τις γνώσεις των αρχαίων Ελλήνων.

Υπάρχει όμως και μια μικρή μερίδα Ελλήνων,οι οποίοι αντιστέκονται μέσα απο το διαδίκτυο και τη δουλειά τους θα τη βρείτε εύκολα με μια μικρή αναζήτηση, όχι γιατί δεν μπορούν σε άλλα ΜΜΕ, αλλά γιατί δεν πρόκειται ποτέ να τους δώσουν το δικαίωμα οι σημερινοί κατέχοντες τα μεγάλα ΜΜΕ να υπερασπισθούν τους προγόνους μας. Αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο γιατί όλοι αυτοί που κατέχουν τα μεγάλα ΜΜΕ λογοδοτούν σε ακόμα «μεγαλύτερους» για το τι θα πούν και θα γράψουν στις εφημερίδες, τα βιβλία και τα κανάλια τους. Είναι με λίγα λόγια φερέφωνα των παγκοσμιοποιητών και κοσμοεξουσιαστών.

ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΔΩ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ.

Εδώ θα σημειώσει η Αντιπληροφόρηση ότι στις Δυτικές κοινωνίες προβάλλεται η άποψη πως η περιτομή είναι κάτι το επιβεβλημένο για τον άνδρα. Πρέπει να ακολουθήσουμε δηλαδή τον τρόπο ζωής των Εβραίων για να γίνουμε και εμείς άντρες και όχι αυτό τον αρχαίων προγόνων μας. Στην Αμερική δημοσιεύθηκε επίσημα ότι γίνονται περιτομές σε όλα τα ανήλικα παιδιά χωρίς την συγκατάθεση των γονέων τους και ας είναι χριστιανοί. Αυτό γίνεται δήθεν για λόγους υγιεινής.Στην πραγματικότητα το κάνουν για να κατορθώσουν να επιβάλουν το εβραϊκό πρότυπο. Αυτό που μας έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι την περιτομή την κάνουν σχεδόν όλοι οι ομοφυλόφιλοι άντρες της Ευρώπης και της Αμερικής, είναι κυριολεκτικά μόδα σε αυτούς τους κύκλους και χαιρόμαστε που οι «γκέϋ» όλοι της Γής ακολουθούν τους Σιωνιστές.Τώρα μετά από πολλά χρόνια έρευνας ξέρουμε ότι όλα αυτά είναι μεθοδεύσεις των Σιωνιστών που ελέγχουν τα πανεπιστήμια των Δυτικών χωρών και εμείς στέλνουμε τα παιδιά μας στην Ευρώπη και την Αμερική να μορφωθούν και εκεί γίνονται ανθέλληνες και μισούν τους προγόνους τους. Είναι όμως καιρός αυτό να σταματήσει.

http://www.antipliroforisi.blogspot.com/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...