Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Εβραία είναι η εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ Μισέλ Ασημακοπούλου! Πόσοι Εβραίοι βρίσκονται επιτέλους στο "ελληνικό" κοινοβούλιο;


Ο "Στόχος" μεταφέρει επί λέξει από το "Πρώτο Θέμα", υπενθυμίζοντας πως οι κοσμαγάπητοι Εβραίοι θεωρούν Εβραίο όποιον γεννήθηκε από μητέρα Εβραία. ΣΥΝΕΠΩΣ, η βουλευτής της Ν.Δ. Άννα - Μισέλ Ασημακοπούλου ομολογώντας πως η μητέρα της είναι Εβραία των Ιωαννίνων, στην ουσία παραδέχεται πως είναι και η ίδια Εβραία, αφού γεννήθηκε από Εβραία μητέρα!..
ΙΔΟΥ το αποκαλυπτικό δημοσίευμα του "Πρώτου Θέματος"..


«Αν ποτέ αυτός ο άνθρωπος ερχόταν στην εξουσία θα έβαζαν τη μάνα μου, εμένα και τον 11χρονο γιο μου να δουλέψουμε καταναγκαστικά και μετά θα μας έβαζαν στο κρεματόριο».

Με τον τρόπο αυτό επέλεξε η εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου να απαντήσει σε όσα ανέφερε για το πρόσωπο της ο προφυλακισμένος βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς από το βήμα της Βουλής κατά τη συζήτηση για την άρση ασυλίας του.

Στόχος του, υποστήριξε η κυρία Ασημακοπούλου μιλώντας στην τηλεόραση του MEGA, ήταν να αναφερθεί στη θρησκευτική καταγωγή της μητέρας μου θυμίζοντας ότι στα Ιωάννινα την είχε εξυπηρετήσει στο μαγαζί που διατηρούσε. «Ναι είχα ψωνίσει και εγώ και η μητέρα μου στο κατάστημα οικιακών ειδών του κ. Παππά. Ήταν συνειδητή επιλογή του η αναφορά στη θρησκευτική καταγωγή της μητέρας μου. Ήταν αηδιαστικό ό,τι συνέβη χθες στη Βουλή. Αυτοί είναι οι αγωνιστές της δημοκρατίας;» αναρωτήθηκε η κυρία Ασημακοπούλου.

Σημείωσε, δε, ότι ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας οικιακών ειδών αφαίρεσε από τον κ. Παππά την αντιπροσωπεία όταν έμαθε ότι πολιτεύεται με τη Χρυσή Αυγή.

Ο Χρήστος Παππάς μιλώντας στη Βουλή είχε αναφέρει την Τετάρτη: «Αφού είμαστε στα Γιάννενα, λοιπόν, ας μας πει η πολύ γνωστή μου, η κυρία Μισέλ Ασημακοπούλου, όταν τη συναντούσα ή την εξυπηρετούσα στο κατάστημά μου την ίδια, αλλά και την αμερικανοεβραϊκής καταγωγής μητέρα της, δεν διέκρινε η κυρία Ασημακοπούλου τα τσιγκέλια στο ταβάνι, τα μαστίγια, τον πάγο, τους θαλάμους βασανιστηρίων; Δεν τα διέκρινε αυτή η πανέξυπνη; Εκπρόσωπο Τύπου την έχετε. Και γιατί το λέω αυτό; Δεν το λέω για την Ασημακοπούλου, δεν μ' ενδιαφέρει. Το λέω για να καταδείξω και να καταρρίψω συγχρόνως το φαιδρό επιχείρημα του δήθεν αντισημιτισμού. Ναι, είμαστε αντισιωνιστές, όχι όμως αντισημίτες».

http://www.stoxos.gr/2014/06/blog-post_8751.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...